top of page
  • תמונת הסופר/תהחופש לטייל

לונדון בזוג - חופשה זוגית בלונדון

עודכן: 4 באוק׳ 2022

לונדון היא יעד קלסי לסופ"ש זוגי, להתנתק לכמה ימים מהשגרה ולחגוג את הביחד. לונדון תיתן את התפאורה והאווירה המתאימה, וכל מה שנותר לכם הוא להביא את הזוגיות והשלווה. ההצלחה מובטחת.

בית קפה בלונדון - הכי רומנטי שאפשר
בית קפה בלונדון - הכי רומנטי שאפשר

מה צריך בשביל חופשה זוגית מוצלחת? את כל מה שתבקשו תוכלו למצוא בלונדון. מלונות פאר מפנקים, מסעדות יוקרה, מוזאונים וגם אכסניות צעירים מגניבות, אוכל רחוב מכל העולם ואומנות גרפיטי. בכל פינה אליה תגיע מחכה לכם הפתעה. כל מה שנשאר לכם לעשות הוא לבחור, והבחירה לא קלה כי ההיצע ענק.


איך מגיעים ללונדון?

לונדון היא יעד מבוקש לאורך כל השנה הן על ידי תיירים והן על ידי אנשי עסקים. אל על מפעילה טיסות סדירות מישראל לשדה התעופה היתרו (Heathrow). חברת הלואו קוסט easy jet טסה לשדה התעופה גטוייק (Getwick) ולשדה התעופה לוטון (Luton) וחברת Wizz air טסה לשדה התעופה (Luton).

את דרככם משדה התעופה למרכז העיר תוכלו לעשות בתחבורה הציבורית היעילה, במונית או בהסעה שתזמינו מראש מאחת החברות או הנהגים הפועלים בעיר.



איפה ישנים בלונדון?

בלונדון תמצאו אפשרויות רבות של מקומות לינה באיכויות משתנות וברמות מחיר שונות. המגוון הוא גדול - מלונות בוטיק יוקרתיים ומפנקים כמו The Arch London Hotel - Marble Arch

או The Beaumont Hotel הממוקמים בשכונות יוקרתיות או במלונות טובים כמו מלונות

מרשת Premier Inn London שלהם סניפים ברחבי העיר או בגרסה הצעירה של הרשת - hub by Premier Inn London.

אם תעדיפו מלון דירות שיאפשר לכם להכין לעצמכם את ארוחת הבוקר תוכלו לקחת דירה באחד משני האתרים של רשת Studios2Let Apartments. סטודנטים בחופשה ימצאו חבר'ה מכל העולם באחת מהאכסניות בעיר - אכסניית wombate המדליקה שלה כמה סניפים באירופה או ברשת האכסניות YHA.



איפה מטיילים בלונדון?


טיול בפארק

פארק בלונדון
לונדון מנוקדת בפינות ירוקות וצבעוניות

לונדון היא מרכז אורבני עולמי אך משובצת בפארקים ירוקים רבים הפזורים באזורים השונים. בין אם בחרתם בריג'נט פארק THE REGENT'S PARK , בפארק סנט גיימס - St James's Park או בהייד פארק המפורסם תמצאו פינה ירוקה של שקט, מדשאות וסנאים מתרוצצים. קחו אתכם פיקניק קטן לנשנוש וספר לקריאה וצאו לסיבוב בפארק.


ביקור במוזאון

אומנות בלונדון
לונדון - אמפריה של אומנות

אומנות מודרנית ב TATE MODERN או אומנות קלסית והיסטוריה ב NATIONAL GALLERY, בלונדון פועלים מוזאונים רבים ומגוונים - מוזאוני אומנות, מוזאון תחבורה ואתרים היסטוריים המשמשים כמוזאון. לחלק מהמוזאונים כניסה חינם ואחרים בתשלום. ביקור במוזאון יעניק לכם מספר שעות של חוויה תרבותית מעשירה.


שופינג בלונדון

שופינג בלונדון
ברחוב אוקספוד, הרודס או בשוק - שופינג משובח מכל הסוגים

שמו של רחוב אוקספורד יצא למרחוק כרחוב קניות מרכזי. אם חשקה נפשכם בשופינג הצטיידו בנעלי הליכה טובות, תיק גדול ובן זוג סבלני וצאו לסיבוב ברחוב אוקספורד והסביבה. בתי כולבו מסורתיים ומעניינים כסלפריג'ס (SELFRIDGES) או John Lewis יתנו לכם הצצה לעולמות לונדונים מסורתיים ויוקרתיים ולצידם חנויות של רשתות אופנה כ - uniqlo, zara, forever 21 והאטרקציה לצעירות Primark, שלה שני סניפים ברחוב. מקום שמשלב חוויה עם ניחוחות מול כל העולם עם שופינג (או לפחות window shopping) הוא בית הכלבו היוקרתי הרודס (Harrods) בית כולבו יוקרתי המפורסם ביותר בלונדון המשרת את עשירי אנגליה והעולם. בית הכולבו מתפרס על פני מספר מבנים ועל פני חמש קומות ואפשר למצוא בו הכל - אופנה, בישום, מוצרי יוקרה וקומת מזון מפוארת בה נמכר מזון גורמה מכל העולם.


שווקים

נוטינג היל לונדון
נוטינג היל - שכונה עם אופי

שכונת נוטינג היל היתה בעבר שכונה של אנשים קשיי יום אך בזכות הבתים הויקטוריינים המאפיינים את השכונה הגיעו אליה עשירי העיר שהפכו את פניה של השכונה והפכו אותה למקום טרנדי. הוסיף על כך הסרט שצולם בנורת' קנסינגטון שהפך את האזור למוקד עליה לרגל לתיירים.

לאורך רחוב פורטבלו שבמרכז השכונה פועלות חנויות עתיקות, בגדים וחפצים שונים ובימי שבת מתקיים במקום שוק ססגוני ותוסס.


חגיגת יום הולדת, יום הנישואים או ככה סתם כי מתחשק, לא משנה מה הסיבה - לונדון תקבל אתכם באהבה. אז חפשו את ההזדמנות הבאה ותנו קפיצה לעיר המדהימה הזו, שלא מפסיקה להפתיע ולהתחדש.


 

נהניתם לקרוא?

רוצים לקבל עדכונים למייל כשיעלה פוסט חדש?

נעים להכיר

דיוקן 2 - 71.jpg

ברוכים הבאים לבלוג שלי, הבית שלי לטיולים. כאן אני משתפת בידע שלי על עולם הטיולים.

 

אני גלית, מטיילת מקצועית חובבת אומנות ומכורה לקפה. 

אני יועצת טיולים ומתכננת טיולים באירופה למשפחות וזוגות, בונה טיול מותאם אישית לאנשים שאוהבים לטייל, לחוות ולבלות. 

מידע נוסף על טיולים באירופה, מקומות, טיפים והמלצות תמצאו באתר ובבלוג.
 

אם אתם מתכוונים לטייל באירופה לבד, בזוג או עם המשפחה ולא יודעים מאיפה להתחיל הגעתם למקום המתאים. דברו איתי וביחד נבנה תוכנית טיול מותאמת אישית שתתאים לכם ולמה שאתם אוהבים.

פוסטים נוספים בבלוגטיול

bottom of page