top of page
  • תמונת הסופר/תהחופש לטייל

יש מבצע על כרטיסי טיסה, לא תקנו?

עודכן: 4 באוק׳ 2022

כחלק משגעת המבצעים גם כרטיסי הטיסה נמכרים מוזלים. למה צריך לשים לב כאשר משתתפים בחגיגת הרכישה?

איך מנצלים את חגיגת ההנחות לרכישת כרטיסי טיסה
איך קונים כרטיסי טיסה במחירים זולים

כרטיסי טיסה במחיר מוזל

בלק פריידי, סייבר מנדיי, יום האם ויום הרווקים הסיני. לא משנה מה התירוץ, העיקר שיש מבצע על כרטיסי הטיסה. עלות כרטיסי הטיסה היא אחד המרכיבים המרכזיים בתקציב הטיול, במיוחד כאשר מטיילים עם המשפחה. החשבון הוא פשוט - כל חיסכון של $100 בעלות הכרטיס תחסוך $500 כאשר קונים חמישה כרטיסי טיסה. זהו סכום לא מבוטל, במיוחד למשפחה צעירה בעלת אמצעים לא בלתי מוגבלים.

אז איך משיגים כרטיס טיסה במחיר מוזל? אם תעקבו אחרי הכללים הבאים תוכלו גם אתם לחסוך.


בחרו יעד מתאים

בחירת היעד לטיול תשפיע על טווח מחירי כרטיסי הטיסה שתוכלו למצוא. בעבר ניתן היה למצוא כרטיסי טיסה במחירים נמוכים בעיקר ליעדים במזרח אירופה. היום התמונה השתנתה וניתן להשיג מחירים טובים גם ליעדים במערב אירופה, למדינות מבוקשות כמו אנגליה, הולנד וגרמניה. כך שאין צורך שתגבילו את החיפוש שלכם. תנו לעצמכם לעוף עם החלום ונסו להשיג כרטיסי טיסה ליעד המועדף עליכם. התחילו בבדיקת היעדים אליהם יוצאות טיסות של חברות הלואו קוסט. יתכן ותמצאו את מבוקשכם בחברות אלו או בחברות סדירות הטסות לאותו היעד. ריבוי שחקנים יוצר בשוק תחרות ולעיתים לחברת התעופה הסדירה אין בריירה אלא להוזיל כרטיסי טיסה או להציע מבצעי הנחה כאשר היא מתמודדת מול ההצעה הזולה של חברת הלואו קוסט, כך שאתם יכולים לצאת נשכרים מהתחרות.



בחרו את חברת התעופה

אנשים מצטלמים ליד מטוס
טיסות לואו קוסט לאירופה

בשנים האחרונות יש מגוון של חברות תעופה המעניקות טיסות מוזלות (טיסות LOW COST) כרטיסי טיסה בחברות אלו אכן יכולים להיות מוזלים בצורה משמעותית מכרטיסי טיסה לאותו היעד בחברות הסדירות, אך אין לקחת את הדברים כמובן מאליו. חשוב מאוד לבחון את התמונה המלאה ולא להסתפק ברושם הראשוני שנקבל מפרסומי חברת התעופה, ואפילו לא מהתמחור הראשוני שנקבל כאשר נבקש להזמין את הכרטיס באתר חברת התעופה. רק אחרי שתסכמו את עלות הכרטיס לשני הכיוונים (הלוך וחזור) כולל מזוודה, הושבה, עמלות ותוספות אחרות, תוכלו לדעת כמה באמת עלה לכם כרטיס הטיסה.

כעת הקדישו לחיפוש עוד כמה דקות ובדקו גם באתרי החברות התעופה הסדירות. בעולם של תחרות בהחלט יכול להיות מצב בו כרטיס טיסה בחברה סדירה יעלה כמו כרטיס טיסה בחברת לואו קוסט.


תזמון, תזמון ו TIMING

עוד לא התחיל החורף וכבר לחשוב על הקיץ?

נשמע לכם מוזר? אתם מוזמנים לפתוח את החשיבה ולחשוב שלושה צעדים קדימה. הזמן המתאים ביותר לרכישת כרטיסי הטיסה הוא מדע שלם. כלל אחד בתורה אומר - רכישת כרטיסי טיסה בתקופת מבצע מאפשרת בדרך כלל להוזיל משמעותית את עלות הכרטיס. חברות התעופה מעוניינות למכור כמה שיותר כרטיסים, זה ברור. כמו כל ספק מוצר הן נתלות בכל הזדמנות אפשרית כדי להביא את המוצר שלהם לתודעת הלקוחות ולבצע כמה שיותר עסקאות. ימי חג הן הזדמנות נהדרת למבצעים אטרקטיביים שמושכים לקוחות. בלק פריידי, סייבר מנדיי וכל תרוץ אחר מריצים את הלקוחות לאנטרנט כדי לחפש מבצע וחברות רבות אכן מספקות את הסחורה ומציעות מבצעים רבים.

כלל נוסף קובע כי מחירי כרטיסי הטיסה בחברות הלואו קוסט מבוססים גם על "כל הקודם זוכה" - הכרטיסים מוצאים במדרגות של רמת מחירים - כאשר נמכרים הכרטיסים במחיר הנמוך מטפסים מדרגת מחיר והמחיר עולה מעט. כך שמי שמקדים להזמין כרטיסים זוכה לרכוש אותם במדרגת מחיר נמוכה יותר. מכאן שאם תרכשו את כרטיסי הטיסה סמוך למועד תחילת המכירה תוכלו לרכוש כרטיס במחיר נמוך יותר. בחלק מחברות התעופה כבר פתחו את המכירה לקיץ הקרוב ולתקופת חגי תשרי וחלק יפתחו בקרוב.

אם אתם שוקלים לטייל בשנה הקרובה בחו"ל עם המשפחה - זה הזמן לבדוק מה יש לחברות התעופה להציע.


 

נהניתם לקרוא?

רוצים לקבל עדכונים למייל כשיעלה פוסט חדש?



נעים להכיר

דיוקן 2 - 71.jpg

ברוכים הבאים לבלוג שלי, הבית שלי לטיולים. כאן אני משתפת בידע שלי על עולם הטיולים.

 

אני גלית, מטיילת מקצועית חובבת אומנות ומכורה לקפה. 

אני יועצת טיולים ומתכננת טיולים באירופה למשפחות וזוגות, בונה טיול מותאם אישית לאנשים שאוהבים לטייל, לחוות ולבלות. 

מידע נוסף על טיולים באירופה, מקומות, טיפים והמלצות תמצאו באתר ובבלוג.
 

אם אתם מתכוונים לטייל באירופה לבד, בזוג או עם המשפחה ולא יודעים מאיפה להתחיל הגעתם למקום המתאים. דברו איתי וביחד נבנה תוכנית טיול מותאמת אישית שתתאים לכם ולמה שאתם אוהבים.

פוסטים נוספים בבלוגטיול

bottom of page