top of page
  • תמונת הסופר/תהחופש לטייל

אפליקציות לטיול בלונדון

עודכן: 28 בפבר׳

רשימת האפליקציות שאתם צריכים לטיול בלונדון. לונדון היא עיר גדולה עם המון אפשרויות וכדי לטייל בה נח וחכם כדאי להעזר באפליקציות.

אומנות רחוב בלונדון
לונדון מלאה בהפתעות

מה עושים לפני שיוצאים לדרך?

לפני היציאה לטיול, כשאתם נמצאים בבית עם ה - WI-FI הפרטי שלכם עם אינטרנט חופשי, בחרו את האפליקציות שמעניינות אתכם והורידו אותם אל הטלפון הנייד.

השלב הבא הוא הרשמה או יצירת חשבון אישי לאפליקציות והכנסת פרטי כרטיס אשראי (חיוני בחלק מהאפליקציות. פרטי אשראי תצטרכו להזין רק באפליקציות המשמשות לתשלום).

חשוב לעשות את השלב הזה עוד בבית מכמה סיבות -

  • האפליקציה מוכנה לכם במכשיר הטלפון מחכה לשימוש. לא תצטרכו לבזבז זמן ואנרגיה על מציאת האפליקציה והתקנתה.

  • אין לכם מגבלה של אינטרנט בבית, שלא תמיד זמין בחו"ל. הורדת אפליקציה דורשת נפח גלישה גדול יותר מגלישה רגילה.

  • הזנת פרטי כרטיס אשראי מלווה לפעמים בצורך להזין קוד אישור שמגיע ב - SMS. אם לא עשיתם חבילת גלישה בחברה בה אתם מנויים לא תוכלו לקבל הודעות SMS ולסיים את התהליך.


אפליקציות לתחבורה ותנועה בלונדון


לונדון היא עיר ענקית שזזים בה הרבה, גם בהליכה וגם בתחבורה הציבורית או השיתופית. התחבורה הציבורית בלונדון נוחה מאוד, יעילה וזמינה ושימוש באפליקציות יעשה את החוויה נוחה ופשוטה עוד יותר.


אובר Uber


חברת אובר Uber מציעה שרות של תחבורה שיתופית בה נהגים פרטיים מסיעים נוסעים ברכבים הפרטיים שלהם. בזמן הזמנת נסיעה תדעו מי הנהג שמגיע לאסוף אתכם, איזה רכב, ותוך כמה זמן יגיע הנהג. התשלום על הנסיעה הוא לפני מונה, בדומה לנסיעה במונית רגילה. תדעו מראש את הערכת עלות הנסיעה, אם כי עלות סופית תדעו רק כשתגיעו ליעד. לעיתים יתווספו לעלות גם אגרות דרכים או הטלים שונים כמו אגרת איסוף משדה התעופה, אגרת כניסה למרכז לונדון וזמן המתנה של הנהג. את התשלום אפשר לבצע ישירות דרך האפליקציה (לצורך כך יהיה עליכם להזין פרטי כרטיס אשראי) או במזומן לנהג. תוכלו לבחור לתת לנהג טיפ בסיום הנסיעה ולתת לו ציון על איכות החוויה שלכם. השימוש באפליקציית אובר נוח ופשוט וזול משמעותית מנסיעה במונית לונדונית שחורה רגילה.

להורדת האפליקציה - Uber .



CityMapper סיטי מאפר

אפליקציה הנותנת מידע על כל אפשרויות התנועה בעיר - תחבורה ציבורית - אוטובוסים, רכבות, רכבת תחתית ושייט, מסלולי הליכה ברגל, רכיבה על אופניים, רכיבה בקורקינט שיתופי, מעבורות ונסיעה באפליקציות המוניות. האפליקציה מאחדת את לוחות הזמנים של התחבורה הציבורית ומציעה כמה אפשרויות לנסיעה. האפליקציה מתעדכנת בזמן אמת ויודעת לעדכן על עיכובים ושינויים בדרך. האפליקציה נוחה לשימוש וידידותית והיא מומלצת מאד כאפשרות מועדפת בטיול בלונדון.

להורדת האפליציה - CityMapper



מפת הטיוב Tube Map - London Underground


נסיעה ברכבת התחתית של לונדון שנקראת London Underground (או בכינוי החיבה Tube) היא הדרך המושלמת לקצר מרחקים בעיר הענקית הזו שמתפרסת מקצה אל קצה. העיר מרושתת בקוים ומנוקדת בתחנות שמגיעות (כמעט) לכל פינה בעיר. אפליקציית מפת הטיוב מחליפה את מפת הנייר, אותה אפשר למצוא בכניסה לתחנות. בחירת תחנה - בלחיצה על שם התחנה או החיפוש תפתח את המידע על התחנה - איך אפשר להגיע אליה בהליכה או בתחבורה ציבורית, אלו קוים עוברים בתחנה ומידע על התחנה. השימוש באפליקציה זו משלים את אפליקציית cityMapper. להורדת האפליקציה - Tube Map

 

כרטיסים לאתרים ולתאטרון


כרטיסי תאטרון ברגע האחרון TodayTix – Theatre Tickets

 TodayTix כרטיסי תאטרון בלונדון
TodayTix כרטיסי תאטרון בלונדון

כרטיסים להצגות תאטרון הם הוצאה מכובדת שאי אפשר לוותר עליה אם אתם שוחרי תרבות כמוני. אפשר להיות בלונדון בלי לראות את הביג בן אבל בלי לראות הצגה? זה לא בא בחשבון. אם רכשתם מראש כרטיסים להצגה המועדפת עליכם ואתם רוצים לנסות את מזלכם ברכישת כרטיסים להצגות נוספות במחירים של הרגע האחרון, התקינו את האפליקציה TodayTix, בחרו את העיר לונדון מתוך רשימת הערים בהם האפליקציה פועלת, הרשמו לאפליקציה ובחרו את הכרטיסים שמעניינים אתכם להצגות שיתקיימו באותו יום, ביום למחרת או בסוף השבוע הקרוב. תוכלו ליצור רשימת מועדפים בחשבון שלכם ולחפש כרטיסים לפי תקציב. מחירי הכרטיסים מתחילים ב - 20 פאונד ומגיעים עד 100 פאונד.

להורדת האפליקציה TodayTix .


טיפ - אם אתם מגיעים ללונדון לכמה ימים בדקו מידי יום את הצעות הכרטיסים. בכל יום עולות הצעות חדשות ואטרקטיביות להצגות ומחזות זמר בעיר במחירים מוזלים.

כרטיסים לאתרים ולטיולים בלונדון Get Your Guide

אפליקציית Get Your Guide
אפליקציית Get Your Guide

אפליקציית החוויות Get Your Guide מציעה כרטיסים לאתרים, סיורים וחוויות ברחבי העולם. התקינו את האפליקציה ואפשרו לה לזהות את מיקומכם כדי לקבל הצעות רלוונטיות עבורכם. הכרטיסים שתרכשו יחכו לכם באפליקציה. האפליקציה פועלת גם בגירסת אתר.

להורדת האפליקציה - Get Your Guide

 




מדריכי טיולים בלונדון


Visit London

המדריך הרשמי לטיולים בלונדון ובו כל המידע שצריך כשמטיילים בעיר - מה עושים בלונדון, איפה אוכלים ואיפה מבלים. אפשר לשמור את המקומות שמעניינים אתכם לרשימת מועדפים, להוריד את הרשימה לאופליין ולהשתמש בה בזמן הטיול.

להורדת האפליקציה - Visit London



אומנות רחוב בלונדון Street Art Cities

אפליקציית Street Art Cities
אפליקציית Street Art Cities

אומנות רחוב בתצוגת מפה, יצירות, אומנים והסיפורים שמאחורי העבודות באפליקציה שמאפשרת לכם למצוא את פניני אומנות הרחוב בלונדון (ובערים נוספות בעולם). בחרו את היצירה אליה תרצו להגיע, קראו את הסיפור שעומד מאחוריה ונווטו באמצעות האפליקציה אל המיקום המדוייק בו נמצאת היצירה.

תוכלו לפתוח פרופיל ולשמור את העבודות שאהבתם.

להורדת האפליקציה Street Art Cities


מדריכי שמע לטיול ברחובות לונדון VoiceMap

טיילו ברחובות לונדון עם מדריך וירטואלי שיספר את הסיפורים שמאחורי המבנים, הרחובות והאנשים. הסיורים נכתבו על ידי עיתונאים, סופרים ויוצרי תוכן מקומיים. האפליקציה מציעה סיורים במספר שפות ב - 300 יעדים ב - 60 מדינות. הסיורים הם סיורים רגליים, רכיבה על אופניים, נסיעה ברכב ושייט בסירה. חלק מהמסלולים הם חינמיים וחלקם בעלות סמלית. הסיורים עובדים גם באופליין

איך זה עובד?

- התקינו את האפליקציה וצרו חשבון משתמש. תעלה שאלה האם יש לכם קוד קופון. בחרו את התשובה - כן והשתמשו בקוד - astxkb לקבלת סיור ראשון בחינם.

- הפעילו את ה - GPS בטלפון הנייד

- בחרו מסלול וטיילו לאורכו. כשתגיעו למקום המופיע במסלול האפליקציה תפעיל את עצמה כך שתוכלו להרים את העניים מהנייד ולהנות מהדרך.

להורדת האפליקציה VoiceMap



הלוחות הכחולים Blue Plaques of London

אפליקציית  Blue Plaques of London
אפליקציית Blue Plaques of London

הלוחות הכחולים של המורשת האנגלית מסמנים מקומות מיוחדים בעיר בהם חיו אנשים מפורסמים או התרחשו ארועים חשובים בהיסטוריה. באפליקציה מעל 900 מקומות מעניינים ברחבי העיר המספרים את סיפור המורשת האנגלית. תוכלו לחפש את המקומות שמעניינים אתכם או לחפש את אלו שנמצאים בקרבתכם.

להתקנת האפליקציה Blue Plaques of London



מצאתם עוד אפליקציות שוות לטיול בלונדון? השתמשתם באחת מהאפליקציות?

אשמח לשמוע על החוויה שלכם.

 

צריכים עזרה בתכנון טיול בלונדון?

דברו איתי או שלחו הודעת ווטסאפ - 054-4460042


 

נהנתם לקרוא?

רוצים עדכונים למייל כשיעלה פוסט חדש? זה המקום להרשם.


נעים להכיר

דיוקן 2 - 71.jpg

ברוכים הבאים לבלוג שלי, הבית שלי לטיולים. כאן אני משתפת בידע שלי על עולם הטיולים.

 

אני גלית, מטיילת מקצועית חובבת אומנות ומכורה לקפה. 

אני יועצת טיולים ומתכננת טיולים באירופה למשפחות וזוגות, בונה טיול מותאם אישית לאנשים שאוהבים לטייל, לחוות ולבלות. 

מידע נוסף על טיולים באירופה, מקומות, טיפים והמלצות תמצאו באתר ובבלוג.
 

אם אתם מתכוונים לטייל באירופה לבד, בזוג או עם המשפחה ולא יודעים מאיפה להתחיל הגעתם למקום המתאים. דברו איתי וביחד נבנה תוכנית טיול מותאמת אישית שתתאים לכם ולמה שאתם אוהבים.

פוסטים נוספים בבלוגטיול

bottom of page