top of page
  • תמונת הסופר/תהחופש לטייל

לונדון עם ילדים ונוער - רשימת המלצות

עודכן: 7 באפר׳

רשימת האתרים, המקומות והפעילויות לטיול בלונדון עם ילדים ונוער. איפה כדאי לטייל? מהן האטרקציות שמומלצות לילדים ואיפה אפשר למצוא אוכל שמתאים לילדים? רשימת חובה בדרך לטיול המשפחתי בלונדון.

בלוני סבון מופרחים בטיילת בלונדון
לונדון - חוויות לילדים בכל פינה

מתכננים טיול בלונדון עם ילדים? זה המקום להתחיל בו. רשימת המקומות המומלצים לטיול בלונדון היא כמעט אינסופית. העיר מציעה רשימה מכובדת של מוזיאונים, פארקים ופעילויות שיכולים להספיק לשנה שלמה. איך מכנסים את הכל לטיול של כמה ימים בעיר?


כמה טיפים לפני שמתחילים

טיפ #1 תהיו מתוכננים - מומלץ לעשות שיעורי בית ולבחור את האתרים והמקומות שמעניינים אתכם. תוכנית מוקדמת מבטיחה ניצול טוב של זמן הטיול ומגדילה את ההנאה מהטיול.
טיפ #2 - לשחרר את ה FOMO - ברור שלא תספיקו את הכל, גם לא את כל הרשימה המצומצמת שהכנסתם לתוכנית. שחררו את עצמכם מהמחוייבות לרשימה ותשאירו משהו גם לביקור הבא.
טיפ #3 - טיילו באזורים - לונדון היא עיר ענקית והמרחק מאזור לאזור יכול לקחת אפילו שעה של נסיעה. טיילו בכל יום באזור אחד ורכזו את הפעילויות שנמצאות באותה סביבה. בדקו את אפשרויות ההגעה ממקום למקום בהליכה ברגל או בתחבורה הצבורית ומצאו את הדרך הקלה והנוחה ביותר.
טיפ #4 - מהרחוק לקרוב - התחילו את היום בנקודה הרחוקה ביותר מהמלון והתקדמו אל המקום הקרוב ביותר, בהתאם לתוכנית שהכנתם. כשהילדים (ואתם) תהיו עייפים בסוף היום הדרך אל המיטה תהיה קצרה יותר.
טיפ #5 - גוונו את היום - בכל יום שבצו פעילות אחת, אטרקציה אחת ופארק אחד, פעילויות שונות שיגוונו את חווית היום. ההמלצה היא לא יותר משתיים או שלוש פעילויות ליום לא עמוס.

מוזיאונים עם ילדים בלונדון

תוצרי יצירה של ילדים במוזיאון אומנות
פעילות יצירה לילדים במוזיאון TAT MODERN

לונדון מציעה הרבה מאוד מוזיאונים, חלק גדול מהם חינמיים (מלבד חלק מהתערוכות שהן בתשלום) וחלקם דורשים הזמנת כרטיסים מראש (ללא עלות). המוזיאונים מציעים אגפים המיועדים לילדים ופעילויות מיוחדות שהילדים ימצאו בהם עניין.

טיפ - כחלק מההכנה לטיול הזמינו את הילדים להיכנס לאתרי האינטרנט של המוזיאונים ולבחור את התצוגות שמעניינות אותם.

מוזיאון הטבע The Natural History Museum

מוזיאון הטבע בלונדון הוא מוזיאון מרשים המתמקד בהיסטוריה של הטבע ובמדע. מבין מוצגי המוזיאון תערוכת הדינוזאורים המפורסמת, תערכות מינרלים מרשימה, תערוכות בוטניקה, זאולוגיה ועוד. בנוסף מוצגות במוזיאון תערוכות מתחלפות שהכניסה אליהן היא בתשלום. מוזיאון הטבע הוא אחד המוזיאונים הפופולארים ביותר ולכן ההמלצה היא להגיע בשעות הבוקר, אם אפשר בשעת הפתיחה. שימו לב כי יש להזמין כרטיסים מראש באתר (ללא עלות). המוזיאון ממוקם בדרום קנזינגטון ליד מוזיאון המדע ומוזיאון אלברט וויקטוריה.

כתובת: Cromwell Rd, South Kensington, London SW7 5BD


מוזיאון המדע The Science Museum

אוסף של מעל 300,000 מוצגים בתחומי ההיסטוריה של המדע, הטכנולוגיה, ההנדסה והמתמטיקה מוצגים במוזיאון המדע בלונדון. מבין המוצגים נמצאים חפצים המספרים את סיפור התפתחות המדע בנושאים רבים ובהם אסטרונומיה, כימיה, רפואה, מחשוב ופיזיקה. חלק מהתערוכות במוזיאון הן אינטרקטיביות ומאפשרות למבקרים לחוש את התהליכים מקרוב בהתנסות אישית מרתקת.

בנוסף לתערוכות הקבועות מוצגות במוזיאון תערוכות מתחלפות המציגות את ההתפתחויות המקדמות בתחומי המדע השונים.

כרטיסים: הכניסה למוזיאון היא ללא עלות, מלבד הקולנוע בתלת מימד, הסימולטור ומוצגים אחרים. יש להזמין כרטיסים (ללא עלות) באתר המוזיאון.

כתובת: Exhibition Rd, South Kensington, London SW7 2DD


המוזיאון הבריטי The British Museum

המוזיאון הבריטי הוא אחד המוזיאונים העתיקים והמפורסמים בעולם הפועל מאז שנת 1753 ומוצגים בו מעל 8 מליון פריטים המספרים את ההיסטוריה של האנושות מרחבי העולם, החל מימי מצריים העתיקה ועד ימינו. מבנה המוזיאון, שנבנה בשנת 1759, מעניין בפני עצמו. המבנה הנאו קלאסי שופץ לאורך השנים והיום הוא מציג שילוב של עתיק וחדש, מודרני והיסטורי במבנה מרשים.

בתערוכות המוזיאון השונות מתקיימים סיורים ללא תשלום, פרטים על הסיורים נמצאים באתר במוזיאון.

גם אם אתם לא חובבי היסטוריה גדולים אני ממליצה לכם לבקר במוזיאון המיוחד הזה.

חנות המוזיאון מופלאה לא פחות מהמוזיאון עצמו. בחלל המרכזי של קומת הכניסה נמצאת החנות המחולקת לכמה מתחמים, אחד מהם מוקדש כולו לילדים. החפצים בחנות מכוונים למוצגים בתערוכות ומיועדים לעידוד היצירתיות והתפתחות הילדים. באופן מפתיע המחירים בחנות סבירים מאד ובהחלט אפשר לצאת משם עם מזכרת קטנה מהביקור במוזיאון.

פעילות חוויתית במוזיאון - המוזיאון מציע ערכת פעילות חוויתית לילדים (Backpacks). את הערכה אפשר לאסוף בדלפק המשפחות שבקומת הכניסה. בחגים הדוכן סגור ולא ניתן לקבל את הערכות.

סיורים עצמיים - ילדים סקרניים ישמחו לטייל במוזיאון עם ערכת הפעילויות וההדרכה שהכין עבורם המוזיאון. הורידו את הערכה לטלפון הנייד וטיילו איתה בתערוכות.

תוכלו להתכונן לקראת הביקור במוזיאון בסיור וירטואלי בתערוכות.

כרטיסים: הכניסה למוזיאון היא ללא עלות. יש צורך להזמין כרטיסים (ללא עלות) באתר.

כתובת: Great Russell St, London WC1B 3DG


מוזיאון התחבורה The London Transport Museum

אוטובוסים, רכבות, חשמליות וכלי רכב אחרים ששימשו בעבר להסעת אנשים בלונדון מוצגים במוזיאון התחבורה של לונדון שהוא גן עדן לחובבי היסטוריה ורכבים על גלגלים. במוזיאון תצוגות אינטרקטיביות ואחרות המספרות את סיפור התפתחותה של הסעת ההמונים בלונדון החל מתחילת המאה ה - 19 ועד היום.

כרטיסים: ילדים עד גיל 17 נכנסים ללא עלות. כרטיס מבוגר עולה 21 £.

מיקום: המוזיאון נמצא בקובנט גארדן בכתובת The Piazza, London WC2E 7BB


מוזיאון הדואר The Postal Museum

מוזיאון הדואר נמצא בבניין שהיה בעבר אחד ממשרדי מיון הדואר הגדולים בעולם. במוזיאון מוצגים מסמכים וחפצים היסטוריים הקשורים לשירות הדואר הבריטי כמו בולים, תיבות דואר, מדים, כלי רכב ועוד.

אחת התגליות המפתיעות במוזיאון היא רשת מנהרות תת קרקעיות ששימושו להובלת דברי דואר בלונדון במהלך המאה ה - 20. באחד מקטעי המנהרה אפשר לנסוע ברכבת דואר מאותה התקופה.

עוד במוזיאון - אזור משחק המיועד לילדים עד גיל 8, אליו יש לרכוש כרטיס בנפרד.

משך הביקור במוזיאון הדואר ובמוזיאון הרכבות (הנמצא בבניין סמוך) הוא כשעתיים - שלוש. משך הנסיעה ברכבת הוא כ - 20 דקות.

כרטיסים: כרטיסים ניתנים לרכישה באתר המוזיאון. ילד עד גיל 3 ללא עלות (לא כולל את אזור המשחק).

כתובת: 15-20 Phoenix Pl, London WC1X 0DA



מוזיאון אומנות Tate Modern

טייט מודרן הוא מוזיאון לאמנות עכשווית הנמצא על גדות התמזה במבנה שהיה בעבר תחנת הכוח בבנקסייד. המבנה תוכנן מחדש ונפתח כמוזיאון מודרני בשנת 2000. אוסף המוזיאון כולל אומנות מודרנית ועכשווית מהעולם כולל יצירות של אומנים ידועים כמו פיקאסו, אנדי וורהול ואנרי מאטיס. לצד התערוכות הקבועות, שהכניסה אליהן היא ללא עלות, מוצגות במוזיאון תערוכות מתחלפות שהכניסה אליהן היא בתשלום. כרטיסים לתערוכות אלו נגמרים מהר ומומלץ להזמין אותם מראש כדי להבטיח שתוכלו להנות מהתערוכה.

בונוס לביקור במוזיאון הוא הנוף הנשקף אל התמזה מהחלונות. שבו באחד מבתי הקפה שבמוזיאון מול החלון ותהנו מתצפית על העיר.

כרטיסים: הכניסה למוזיאון היא ללא עלות. כרטיסים לתערוכות מיוחדות להזמנה באתר המוזיאון.

אתר: Tate Modern

כתובת: Bankside, London SE1 9TG


מוזיאון השעווה מדאם טוסו Madame Tussaud’s Museum

מארי טוסו החלה לייצר בובות שעווה בסוף המאה - 18 בפאריז. בשנת 1835 נפתח בלונדון מוזיאון מאדאם טוסו שהפך לאחד מאתרי התיירות הפופולארים בלונדון.

במוזיאון מוצגות דמויות מפורסמות מעולמות התרבות והבידור, דמויות מההיסטוריה וכמובן בני משפחת המלוכה. הדמויות נוצרו בדמיון מרשים למקור, תוך שימת תשומת לב לפרטים הקטנים כך שהמבקרים זוכים להיות קרובים לדמויות המוכרות ואפילו להצטלם איתם. אטרקציה נוספת באתר הוא סרט תלת מימד של מארבל.

כרטיסים: אפשר לרכוש כרטיסים למוזיאון בלבד או כרטיסים משולבים עם אתרים אחרים. רכישה מוקדמת של כרטיסים באתר מקנה הנחה. הכרטיסים נרכשים לתאריך ספציפי ואפשר לרכוש גם כרטיס לתור המהיר (מומלץ במיוחד אם מגיעים בשיא עונת התיירות). ילדים מתחת לגיל 3 אינם משלמים אך צריכים כרטיס (ללא עלות).

מיקום: מוזיאון מדאם טוסו נמצא ברחוב Marylebone Road, ליד פארק ריגנט. תחנת הרכבת הקרובה היא Baker Street.


מוזיאון Cutty Sark

הספינה ההיסטורית Cutty Sark נבנתה בשנת 1869 ושימשה להובלת תה מסין לאנגליה. הספינה היתה בתקופת פעילותה אחת הספינות המהירות והמרשימות והיא היתה פעילה במשך 20 שנה. החל משנת 1957 הספינה משמשת כמוזיאון. ביקור בספינה מלמד על חיי המלחים שעבדו על הסיפון. הילדים יכולים להיות קפטנים לרגע ולהרגיש כמו יורדי ים אמיתיים.

כרטיסים: כרטיסים ברכישה מוקדמת באתר מזכים בהנחה. ילדים עד גיל 4 ללא עלות (אך יש להזמין בשבילם כרטיס).

מיקום: הספינה Cutty Sark נמצאת על הרציף בגריניץ, בסמוך לאטרקציות נוספות - המצפה המלכותי, המוזיאון הימי הלאומי ובית המלכה.

כתובת: King William Walk, London SE10 9HT


מוזיאון הילדות – V&A Museum of Childhood (YOUNG V&A )

מוזיאון הילדות פתח את שעריו ביולי 2023 בשם חדש - YOUNG V&A. המוזיאון המחודש בנוי משלושה מתחמים ומאפשר לילדים להנות מאומנות ולחוש אותה מקרוב במיצגים אינטרקטיבים. המוזיאון מיועד לילדים עד גיל 14.

כתובת: Cromwell Rd, London SW7 2RL

 

פארקים בלונדון

סנאי בפארק בלונדון
הסנאים של הפארק - אחת האטרקציות בפארקים בלונדון

לונדון מנוקדת בפארקים ירוקים שכייף לטייל בהם לאורך כל השנה. הליכה בפארק מאפשרת להתמלא באוויר של טבע ולילדים מקום לרוץ ולשחק. אם אתם מטיילים עם ילדים צעירים חפשו את מגרשי המשחקים בפארקים.

טיפ - כתבו בגוגל Playgrounds ותמצאו את גני המשחקים בקרבתכם.

פארק סנט ג'יימס St James's Park

פארק סנט ג'יימס הוא אחד הפארקים המלכותיים האהובים בלונדון שנמצא בקרבת ארמון בקינגהם, הביג בן ואורוות הסוסים. טיילו בפארק ותהנו מבעלי החיים המתרוצצים בו והירוק מסביב. אחת מנקודות התצפית היפות ביותר בפארק היא הגשר הכחול הנמצא בין ארמון בקינגהם לחדר המלחמה של צ'רציל. הגשר נמצא כאן.


פארק ריג'נט The Regent's Park

פארק ריג'נט הוא אחד הגנים המלכותיים בלונדון הפתוח לקהל מאז 1835. גודלו של הפארק הוא כמעט 400 דןנם המתחלקים למתחמים ובהם אגם, גן ורדים, שטחי משחק וגן חיות.

הכניסה הראשית אל הפארק קרובה לרחוב ביקר (שם נמצא מוזיאון שארלוק הולמס וחנות הביטלס) ובצידו השני הוא מגיע עד תעלות ריג'נט. מבין האפשרויות לבילוי בפארק נמצא שייט באגם, מדשאות למשחק, תאטרון פתוח, בית קפה וכמובן גן החיות העתיק.


פארק הולנד Holland Park

פארק הולנד נמצא בקרבת שכונות קנזינגטון וצ'לסי. במקור היה השטח חלק מטירת קופ, אחוזה מהמאה ה - 17 שנהרסה בשריפה במאה ה - 19. גני הטירה נפתחו לציבור בשנת - 1952 ומאז הם מהווים נקודה ירוקה הכוללת את הגן היפני קיוטו, בריכה ומפל ומספר גנים נוספים. בגן תמצאו צמחיה עשירה, בעלי חיים ומגרש משחקים לילדים.


פארק המשחקים לזכר דיאנה - The Princess Diana Memorial Playground

פארק המשחקים לזכרה של הנסיכה דיאנה נמצא בגני קנסינגטון, מקום שהיה חלק משיגרת חייה של הנסיכה. הפארק מאפשר לילדים מתחת לגילאי 12 מרחב מוגן למשחק. יש בפארק מתקני שעשועים כמו נדנדות, מגלשות, ספינת פיראטים ושביל חושים. הפארק מותאם גם לילדים בעלי מוגבלויות והוא פתוח לקהל מידי יום משעות הבוקר ועד אחרי הצהריים.

 

חנויות מיוחדות לילדים ונוער בלונדון

ילדות מצטלמות על רקע מיצג בלונדון
רציף 9 3/4 - לטייל בלונדון בעקבות הארי פוטר

חנות M&M

החנות האייקונית של m&m היא כמו מגנט של צבעים. הסוכריות האהובות והמרצ'נדייז שיוצר בעקבותיהן הם כל כך מפתים שאי אפשר שלא להיכנס ולבחור. אני מזהירה מראש - ילדים (וגם מבוגרים) יכולים להסתחרר מהשפע הצבעוני הזה שמתפרס על פני כמה קומות. כאן מגיע טיפ חשוב - לפני שאתם נכנסים לחנות עם ילדים תקבעו כלל - מה וכמה מותר לבחור. אחרת תלכו לאיבוד בתוך השפע (ויעידו ערמות הכוסות שנמצאות אצלי במטבח). מלבד מוצרים יש בחנות כמה פעילויות נחמדות לילדים. חפשו אותן ברחבי החנות (שימו לב לרדת עד הקומה האחרונה).

לחימום והכנה לקראת הטיול הזמינו את הילדים ליצור לעצמם את הסוכריות שלהם - צרו לעצמכם M&M

מיקום: החנות נמצאת בכיכר לאסטר (Leicester Square), מול חנות הלגו.

כתובת: 1 Swiss Ct, London W1D 6AP


חנות לגו The LEGO Store

במקרה של חנות לגו הילדים שאתכם הם רק תרוץ להיכנס לחנות. אין דרך אחרת מלתאר את החנות אלא כממלכה של לגו, מוזיאון למבנים מדהימים שיוצרו כולם מאבני המשחק הצבעוניות שכולנו אוהבים. הסתובבו בחנות בין המוצגים, עלו לקומה השניה ואפשרו לילדים זמן משחק עם האבנים הצבעוניות. בחנות יש מגוון גדול של מוצרים והמחירים בהחלט משתלמים, ביחס למחיר בארץ (תמיד מומלץ לעשות השוואת מחירים לפני הקניה). חנות לגו נוספת צפויה להיפתח בקרוב במתחם החדש בתחנת באטרסי.

מיקום: החנות נמצאת בכיכר לאסטר (Leicester Square), מול חנות M&M.

כתובת: 3 Swiss Ct, London W1D 6AP


חנות המימונים בקובנט גארדן The Moomin Shop

חנות המומינים בקובנט גארדן היא חנות המוקדשת ליצורים החמודים בסדרה המצויירת מפינלנד שנוצרה על ידי טוב ינסון. בחנות תמצאו ספרים, מתנות ואביזרים בנושא דמויות הסידרה האהובה. עוד בחנות בית קפה ייחודי ופעילויות לילדים. אפשר לשלב ביקור בחנות ובמתחם הקובנט גארדן עם ביקור במוזיאון התחבורה הנמצא במקום.

כתובת: 43, London WC2E 8RF


חנות הצעצועים המילס Hamleys

חנות הצעצועים Hamleys שנוסדה בשנת 1760 היא אחת מחנויות הצעצועים העתיקות בעולם. החנות מתפרסת על שבע קומות של אוצרות לילדים בכל הגילאים, מה שהופך אותה ליעד מועדף על ידי מטיילים עם ילדים. בחנות אפשר למצוא צעצועים מסורתיים כמו בובות ומשחקי לוח לצד משחקים מודרנים כמו משחקי וידאו וגאג'טים אלקטרוניים.

בחנות מתקיימים ארועים שונים המתפרסמים באתר כמו הופעות שחקנים והפעלות לילדים.

אתר: Hamleys

כתובת: Unit SU26, Western Arcade, London SE1 3QX


חנות דיסני The Disney Store

חנות דיסני בלונדון מוקדשת לכל מה שקשור לדיסני - צעצועים, בגדים וחפצים בעקבות דמויות מהסרטים המצויירים של דיסני האהובים על ילדים בכל הגילאים.

סדנת Build-A-Bear, שבה יכולים המבקרים ליצור פרווה אישית משלהם עם דמויות דיסני האהובות עליהם. החנות כוללת גם תצוגות אינטראקטיביות, כולל מראה קסומה המאפשרת למבקרים לראות את עצמם הופכים לדמויות דיסני האהובות עליהם.

כתובת: 350-352 Oxford St, London W1C 1JH


החנות של הארי פוטר Platform 9 3/4

"פלטפורם 9 ושלושה רבעים" היא ה - חנות למעריצי הארי פוטר. בתחנת הרכבת קינג קרוס, בין רציף 9 לרציף 10 נמצאת חנות שהיא גן עדן לחובבי סדרת הספרים הארי פוטר שכתבה ג'יי קיי רולינג. מיקום החנות מתכתב עם עלילת הסידרה וכך גם מיצג חצי עגלת המזוודות הנמצא ליד החנות. בחנות נמכרים גאג'טים כמו שרביטים, גלימות ואביזרי קסמים לצד מזכרות כמו כרטיסי נסיעה ברכבת.

כתובת: London N1 9AP

 

פעילויות ואטרקציות לילדים ונוער בלונדון

אומני רחוב בקובנט גארדן
אומני רחוב בקובנט גארדן

הגלגל הענק - The London Eye

הסמל האיקוני של לונדון - העין הגדולה, אחד מאטרקציות התיירות המובילות של העיר שנבנתה המאפשרת תצפית של 360 מעלות על העיר. הגלגל בנוי מ - 32 תאי זכוכית, המייצגים 32 רובעים של העיר, גובהו 135 מטרים, וקוטרו 120 מטר. זמן הנסיעה להשלמת סיבוב מלא הוא כחצי שעה.

ה - London Eye נמצא על הגדה הדרומית של נהר התמזה. התחנה הקרובה ביותר היא ווטרלו (Waterloo) תחנות נוספות הנמצאות במרחק הליכה הן תחנת ווסטמינסטר (Westminster) ותחנת אמבנקמנט (Embankment) .

כרטיסים: יש כמה סוגי כרטיסים - כרטיס רגיל, כרטיס לתור מהיר וכרטיסים המשולבים עם אטרקציות נוספות. כרטיסי ילד מתאים לגילאי 3 עד 15, ילד מתחת לגיל 3 אינו צריך כרטיס.

יש לרכוש כרטיסים מראש. הכרטיס מוזמן ליום ספציפי. לרכישת כרטיסים לחצו כאן.

כתובת: Riverside Building, County Hall, London SE1 7PB


עולם המים SEA LIFE London Aquarium

האקווריום הגדול של לונדון הוא ביתם של מעל 600 מינים של בעלי חיים ימיים המוצגים בכמה מתחמים ובהם מנהרת האוקיינוס - מנהרת זכוכית באורך 40 מטרים שהמבקרים צועדים בתוכה כשמסביבם שוחים כרשים. במתחמים אחרים מחכים למבקרים הפינגווינים, כוכבי הים ויצורי מים נוספים. המקום מציע פעילויות אינטרקטיביות שונות כמו סיורי האכלה, בריכות מגע וחוויות נוספות.

עולם המים נמצא בגדה הדרומית (South Bank) ליד הגלגל הענק. משך הביקור באתר הוא כשעה עד שעתיים. תחנת הרכבת הקרובה היא תחנת ווטרלו (Waterloo).

כרטיסים: יש כמה סוגי כרטיסים - כרטיס רגיל המוזמן לתאריך ספציפי וכרטיס המתאים לכל תאריך (עלות גבוהה מהכרטיס לתאריך מוזמן) כרטיסי ילד מתאים לגילאי 3 עד 15, ילד מתחת לגיל 3 אינו משלם אך צריך כרטיס מוזמן. להזמנת כרטיסים לחצו כאן.

כתובת: Riverside Building, County Hall, Westminster Bridge Rd, London SE1 7PB


חווית שרק Shrek's Adventure

סרטי שרק מתעוררים לחיים באטרקציה Shrek's Adventure. בסיור במקום תפגשו את גיבורי הסרטים, תצפו בהופעות מצחיקות, תטיילו במבוך מראות קסום ותשמעו לחשים סודיים. ביקור במקום נמשך כשעה והוא מתאים בעיקר לצעירים וצעירים ברוחם.

כרטיסים: כרטיסים במחיר מוזל ברכישה באתר האטרקציה. יש אפשרות לרכוש כרטיסים משולבים עם אטרקציות נוספות.

מיקום: האתר נמצא בגדה הדרמית של התמזה, ליד עולם המים והגלגל הענק LONDON EYE. תחנת הרכבת הקרובה היא ווטרלו (Waterloo ).

כתובת: Riverside Building, County Hall, Westminster Bridge Rd, London SE1 7PB


גן החיות The London Zoo

גן החיות של לונדון הוא גן החיות המדעי העתיק בעולם הפועל מאז שנת 1828. בגן המתפרס על שטח של 36 דונם חיים כ - 750 סוגים שונים של בעלי חיים, בינהם נמרים, אריות ופינגווינים.

הגן נמצא בחלק הצפוני של פארק ריג'נט ואפשר לשלב את הביקור בו עם פיקניק בפארק וטיול לאורך תעלות ריג'נט.

כתובת: Outer Cir, London NW1 4RY


הופעות רחוב בקובנט גארדן Covent Garden

בשעות אחרי הצהריים מתמלאת הרחבה שסמוכה לקובנט גארדן בהמונים צוהלים, המקיפים את אחד מאומני הרחוב שבאו לשעשע את הקהל. האומנים מתחלפים בזה אחרי זה ונראה שהם עושים עבודה טובה כי הקהל נשאר מרותק לפעלולים.

מקומות עניין נוספים בסביבה - שוק מתנות המתקיים ברחבה המרכזית של קובנט גארדן, החנויות במתחם ובהן חנות המימונים The Moomin Shop (פרוט בתחילת הפוסט), מוזיאון התחבורה The London Transport Museum (פרוט למעלה) ושוק גובילי הסמוך, בו יש מגוון גדול של דוכנים בהם נמכרים מזכרות ופיצ'יפקס נחמדים.

מידע נוסף על הארועים בקובנט גארדן באתר covent garden


גשר מצודת לונדון Tower Bridge

גשר המצודה הוא אחד הסמלים האייקונים של לונדון (שימו לב לא להתבלבל עם גשר אחר - גשר לונדון). הגשר נבנה מעל התמזה בשנים 1886 ל-1894 כגשר נפתח במטרה לאפשר לספינות הגבוהות לעבור דרכו וכדרך למכוניות כאשר הגשר סגור. המבקרים יכולים להנות מנוף פנורמי מהגשר הגבוה, לצעוד על שביל שקוף ממנו אפשר לראות את הנהר מגובה של 42 מטרים ולבקר בחדר המכונות (Engine Rooms) המרשים המאפשר הצצה אל מאחורי הקלעים של הגשר. משך הביקור באתר הוא כשעה וחצי.

כרטיסים: אפשר לרכוש באתר כרטיסים רגילים לביקור או לסיור מודרך באתר. יש אפשרות לרכוש כרטיסים משולבים עם אתרים נוספים.

כתובת:


טיפ - אם תגיעו בשעה בה מרימים את הגשר תזכו לחוויה מיוחדת. שעות הרמת הגשר נמצאות באתר.
 

מחזות זמר

טיפ #1 - האם המחזמר יעניין את הילדים? תנו להם לצפות בטריילר ותשאלו את חוות דעתם לפני שאתם מזמינים כרטיסים.
טיפ #2 - עם ילדים צעירים העדיפו את הצגות הצהריים על הצגות הערב.
טיפ #3 - צפיה במחזמר צפויה להיות אחד משיאי הטיול שלכם. שמרו אותו לאמצע או לסוף הטיול.
טיפ #4 - אי אפשר להכניס אוכל לתוך התאטרון, בכניסה יבקשו ממכם לפתוח את התיק ולבדוק שאין שם אוכל. לפני ההצגה קחו את הילדים לאכול כדי שיהנו על בטן מלאה.


פרוזן Frozen

האחיות האהובות אנה ואלזה ממלכת ארנדל מתמודדות עם כוחות הקסם הסודיים שמקפיאים את הממלכה לחורף אינסופי. גרסת המחזמר של הסרט המצוייר מהעולם של דיסני היאא מופע מרהיב של תלבושות ואפקטים, הנאה לילדים ולמבוגרים. המחזמר מוצג בתאטרון Theatre Royal Drury Lane ואורכו שעתיים ורבע, כולל הפסקה של 20 דקות.

אתר: FROZEN


מלך האריות The Lion King

המחזמר מלך האריות מעלה את סיפורו של סימבה, גור אריות שגדל להיות אריה של ממש, עם עוצמה וחברים תומכים. המחזמר המושקע הוא חוויה מיוחדת להורים ולילדים. מלך האריות הוא אחד המופעים המבוקשים ביותר ומומלץ להצטייד מראש בכרטיסים. המחזמר מוצג בתאטרון Lyceum Theatre ואורכו שעתיים וחצי, כולל הפסקה. צפו בסירטון להצצה על המחזמר -


 

תחבורה

אוטובוס בלונדון
לראות את לונדון מהקומה השניה של האוטובוס האדום

התחבורה הציבורית בלונדון קלה להתמצאות ונוחה מאד. להתמצאות קלה בעיר אני ממליצה להוריד אפליקציית נסיעות ולהשתמש בה בזמן אמת. אני מצאתי שאפליקציה city mapper קלה לשימוש ומדוייקת יותר מאשר גוגל מפות. מידע מורחב על city mapper ואפליקציות נוספות לטיול בלונדון בפוסט - אפליקציות לטיול בלונדון.


טיפים לנסיעה בתחבורה הציבורית בלונדון

תשלום בכרטיס אשראי - הדרך הנוחה, הקלה והזולה ביותר לתשלום בתחבורה הציבורית (אוטובוסים, רכבת ורכבת תחתית) היא באמצעות כרטיס אשראי או עם גוגל פיי דרך הטלפון הנייד. מידע מפורט על היתרונות בשימוש בכרטיס אשראי בתחבורה הציבורית נמצא בפוסט - לונדון בזול.

מידע על נסיעה בתחבורה ציבורית בלונדון עם ילדים נמצא כאן.

ילדים עד גיל 10 נוסעים בחינם בתחבורה הציבורית כאשר הם מתלווים למבוגר המשלם עבור כרטיס.

בני נוער מעל גיל 10 -יש לרכוש עבורם כרטיס אוייסטר בעלות מופחתת. את הכרטיס אפשר לרכוש במכונת הכרטיסים שבכניסה לתחנה.

טיפ - בקשו את עזרתו של אחד מאנשי הצוות הנמצאים במקום כדי לוודא שרכשתם את הכרטיס הנכון.

אוטובוס או רכבת תחתית?

לכל אחת מהאפשרויות יש יתרונות וחסרונות. נסיעה ברכבת התחתית נוחה במיוחד כדי לנסוע מרחקים ארוכים ובשעות השיא כאשר יש עומס בכבישים. החיסרון יכול להיות במרחק הליכה רב בתוך התחנה וקושי של נגישות עם עגלות בתחנות בהן אין מעלית ולכן כדאי לבדוק את האפשרות של נסיעה באוטובוסים במקום ברכבת התחתית אם אתם רוצים לחסוך בהליכות.

נסיעה באוטובוס מצריכה פחות מרחק הליכה, פריסת האוטובוסים גדולה יותר מאשר תחנות הרכבת התחתית וכך גם תוכלו לראות את העיר. החיסרון הוא זמן הגעה ארוך יותר, במיוחד אם אתם צריכים לנסוע מרחק גדול ובשעה שיש פקקים בכבישים.


עגלות ילדים - אם אתם מטיילים עם עגלות חפשו את התחנות המותאמות לנכים . בחלק מהתחנות אין מעלית ויש עליה וירידה במדרגות.


שעות העומס - נסו להימנע מנסיעה בשעות העומס - בתחילת יום העבודה (בשעות 8 - 9:30 בערך) ובסוף היום (בשעות 16:30 - 18:00)

טיפ - השתמשו באפליקציית הנסיעות כדי למצוא את הדרך הנוחה והקצרה ביותר להגעה ממקום למקום.

האוטובוס האדום

אחת האטרקציות הכי מהנות בלונדון היא לנסוע באוטובוס האדום, האוטובוס של התחבורה הציבורית, כאשר יושבים בקומה השניה. אם זכיתם לשבת במושב הראשון תראו את כל העיר מלמעלה. ההמלצה שלי היא - כדאי לפחות פעם אחת לעשות את החוויה הזו, מומלץ בסוף השבוע, אז יש פחות תנועה על הכבישים.


 

לינה

מקום לינה מוצלח הוא אחד מהדברים החשובים בטיול, במיוחד אם אתם מטיילים עם ילדים. חדרים נעימים ונוחים, במיקום נגיש לתחבורה ציבורית ולמקומות מרכזיים וכמובן המחיר הם פרמטרים שנבדקים כשמחפשים מקום לינה.

מידע מפורט על מקומות לינה בלונדון, טיפים והמלצות על איך לבחור מקום לינה תמצאו בפוסט - מקומות לינה בלונדון - טיפים והמלצות.


טיפים חשובים ללינה בטיול עם ילדים בלונדון

  • רשת מלונות פרימייר אין (Premier Inn) מאפשרת לינה של עד שני ילדים במחיר החדר. אם ההרכב המשפחתי שלכם תואם להגדרה אתם יכולים לחסוך לא מעט כסף בהזמנת חדר אחד במלון מרשת Premier Inn. מנסיון אישי של כמה ממלונות הרשת ושל מטיילים אחרים זוהי אפשרות נוחה ונעימה, אם כי ברמה בסיסית. אתר: Premier Inn

  • שני חדרים - בדקו אפשרות להזמנת שני חדרים עם דלת מקשרת או קרובים זה לזה. אם אתם מטיילים עם בני נוער או ילדים גדולים תגלו שהסידור הזה של שני חדרים נפרדים יכול להיות WIN WIN - גם טיול עם הילדים וגם פרטיות ושעות שקטות להורים. זה כמובן בהנחה שהילדים מספיק גדולים כדי להיות לבד בחדר שלידכם.

  • כביסה - בטיול ארוך, במיוחד בקיץ כשמזיעים וצריכים הרבה בגדים להחלפה, יתכן ותמצאו צורך להעזר בשרותי כביסה. אם אתם לנים במלון ולא בדירה שיש בה מכונת כביסה יש לכם כמה אפשרויות -

  • להעזר בשרותי הכביסה של המלון. השרות לא זמין בכל המלונות ויתכן שיהיה יקר.

  • מכבסה מקומית - בשכונות השונות ישנן מכבסות מקומיות בהן תוכלו לכבס את הבגדים.

  • שרותי כביסה מהמלון - תוכלו להזמין שירותי כביסה אל המלון למשל דרך האתר laundry heap

 

מסעדות ידידותיות למשפחות

הארד רוק קפה Hard Rock Café

רשת מסעדות ההמוברגרים האמריקאית הידועה באווירת הרוקנרול ובאוספי הידוענים המוצגים בסניפיה. מסעדות הארד רוק קפה נמצאות בשני מיקומים במרכז העיר - ליד כיכר פיקאדילי וילד ההייד פארק.

כתובות:

1. ליד כיכר פיקאדילי Building 225, Piccadilly Criterion Building, St. James's, London W1J 9HR

2. ליד ההייד פארק 150 Old Park Ln, London W1K 1QZ


פיצה פילגרמס Pizza Pilgrims

רשת פיצריות שיש לה כמה מיקומים בלונדון. הרשת מציעה סוגים שונים פיצה החל מפיצה קלאסית ועד פיצה יצירתית מיוחדת ומנות מוקטנות לילדים.

מיקומים בלונדון: Pizza Pilgrims


אוכל מוכן ב - Whole Foods Market

ארוחת צהריים בסופרמרקט היא לא הדבר הראשון שתחשבו עליו אבל לפעמים זה בדיוק מה שאתם צריכים, במיוחד אם אתם מחפשים אפשרות לאכילה מזינה וזריזה. בלונדון יש הרבה מאד אפשרויות לרכישת אוכל מוכן או חצי מוכן לדרך או לחדר המלון ובחלק מהסניפים יש גם אפשרות למסעדה של ממש. כזה הוא הסניף של Whole Foods Market המציע אוכל מוכן - אוכל מבושל חם וסלטים להרכבה עצמית במגוון גדול של אפשרויות כל אחד יכול לבחור את המנה שהוא אוהב מתוך מבחר גדול של אוכל מזין ובריא. במקום יש מקומות ישיבה מחוץ לחנות ובקומה השניה, שהם יתרון גדול באמצע יום טיול.

מיקום: ליד כיכר פיקאדילי

כתובת: 20 Glasshouse St, London W1B 5AR


מסעדת Happy London

שלושה יתרונות מרכזיים יש למסעדת Happy -

  1. תפריט מגוון - כל אחד יכול למצוא משהו שהוא אוהב בתפריט המגוון של המסעדה. להצצה לתפריט הסתכלו כאן.

  2. מחירים נוחים - המסעדה עממית וכך גם מחירי המנות שאינם יקרים ומאפשרים ארוחת צהריים משפחתית במסעדה.

  3. מיקום מנצח - במרחק של כמה דקות הליכה מכיכר פיקדילי המרכזית. שילוב של מקומות ישיבה נוחים במסעדה והצורך לתת לרגליים לנח, המיקום הוא יתרון משמעותי.

אתר: Happy

כתובת: 25-29 Coventry St, London W1D 7AG


 

לונדון עם ילדים ונוער על המפה

ריכזתי את המקומות המומלצים לטיול בלונדון על המפה לשימושכם.



 

צריכים עזרה בתכנון טיול בלונדון? דברו איתי או שלחו הודעה בווטסאפ - 054-4460042


 

נהנתם לקרוא?

רוצים עדכונים למייל כשיעלה פוסט חדש? זה המקום להירשם.

נעים להכיר

דיוקן 2 - 71.jpg

ברוכים הבאים לבלוג שלי, הבית שלי לטיולים. כאן אני משתפת בידע שלי על עולם הטיולים.

 

אני גלית, מטיילת מקצועית חובבת אומנות ומכורה לקפה. 

אני יועצת טיולים ומתכננת טיולים באירופה למשפחות וזוגות, בונה טיול מותאם אישית לאנשים שאוהבים לטייל, לחוות ולבלות. 

מידע נוסף על טיולים באירופה, מקומות, טיפים והמלצות תמצאו באתר ובבלוג.
 

אם אתם מתכוונים לטייל באירופה לבד, בזוג או עם המשפחה ולא יודעים מאיפה להתחיל הגעתם למקום המתאים. דברו איתי וביחד נבנה תוכנית טיול מותאמת אישית שתתאים לכם ולמה שאתם אוהבים.

פוסטים נוספים בבלוגטיול

bottom of page