top of page
  • תמונת הסופר/תהחופש לטייל

מקומות לינה בלונדון - טיפים והמלצות

עודכן: 28 בפבר׳

מה צריך לבדוק כשמחפשים מקום לינה בלונדון? טיפים לחיפוש מלון או דירה לזוגות ומשפחות המטיילות בלונדון והמלצות למקומות לינה שווים.

אומנות רחוב בשכונת שורדיץ, לונדון
לונדון - עיר עם אופי

מקום לינה הוא אחד המרכיבים המשפיעים על ההנאה בטיול. בחירה מדויקת של מקום לינה המתאים לצרכים יכולה לעשות את ההבדל בין טיול טוב למושלם. מלונות יוקרה מפנקים לצד מלונות בוטיק ומלונות בייסיק מעוצבים - כל אחד יכול למצוא בלונדון את המלון המתאים לכיס ולסטנדרטים שלו.

ריכזתי טיפים והמלצות למקומות לינה שווים בלונדון שישדרגו לכם את הביקור בעיר.


 

מה כדאי לבדוק לפני שמזמינים מקום לינה בלונדון?


לוקיישן, לוקיישן, לוקיישן

מה עדיף לבחור? מלון במקום מרכזי או מלון מרוחק מהבלאגן של המרכז?

לכל החלטה שתקבלו יש יתרונות וחסרונות.

מלון במקום מרכזי בלונדון יאפשר לכם להיות במרכז העניינים, קרוב לאתרי התיירות המרכזיים, החנויות ומקומות הבילוי. היתרון הזה מגיע עם חסרונות -

מחיר - ככל שהמקום יותר מרכזי מחיר המלון או הדירה גבוה יותר.

רעש - מיקום מרכזי יכול גם להיות רועש. לישון מעל פאב או צמוד לכביש מרכזי יכול להיות קצת בעייתי.

גודל החדר - הנדל"ן בלונדון יקר מאוד ולכן חלק גדול מחדרי המלון הנמצאים במרכז הם קטנים יחסית עד קטנים מאד. אם הגעתם להנות מהעיר במקסימום ואתם מחפשים מקום נעים לשינה בלבד יכול להיות שעניין גודל החדר לא מהווה בעיה.


איפה נמצא מרכז לונדון?

לונדון היא עיר גדולה ולכן קשה לשים את האצבע על נקודה מרכזית אחת. אם אתם מגיעים ללונדון בפעם הראשונה ותרצו להיות במרכז של המרכז חפשו מקום שיהיה באזור -


קובנט גארדן (Covent garden) - שכונה מרכזית ונעימה, קרובה למרכזי תיירות ובילוי.


סוהו (Shoho) - שכונה שנמצאת במרכז חיי הלילה של לונדון. אם אתם צעירים שמבלים עד מאוחר - זו השכונה בשבילכם. אם אתם מחפשים שנת לילה שקטה - חפשו מלון בשכונות אחרות.,


כיכר לאסטר (Leicester square) - בלב המרכז התיירותי של לונדון, קרוב למרכזי תיירות ותחבורה ציבורית.


שכונת הולבורן (Holborn) - שכונת הולבורן נמצאת במרחק הליכה מקובנט גארדן, במרכז ההתרחשות של לונדון.


שכונת בלומסברי (Bloomsbury) - שכונת בלומסברי נמצאת במרכז לונדון, בקרבת המוזיאון הבריטי ואוניברסיטת לונדון, מה שמבטיח אוכלוסיה צעירה ודינמית.


שכונת קינג קרוס (King's Cross) - השכונה נמצאת בפאתי המרכז, מה שמאפשר להשאר באזור המרכזי של לונדון מצד אחד ולחסוך בעלויות הלינה מצד שני.

שכונות במרכז לונדון
שכונות במרכז לונדון (מתוך ויקיפדיה)

שכונות מרוחקות בלונדון למטיילים מתקדמים

אם כבר ביקרתם בלונדון כמה פעמים ואתם חוזרים אליה שוב כדי לחוות לונדון אחרת, זו שמחוץ למרכז התיירותי מומלץ להתרחק מהלב של המרכז. אם אתם זוגות שמחפשים שקט או מטיילים עם משפחה בחרו בשכונות ארל'ס קורט וקנזינגטון, שהן שכונות מגורים נעימות ושקטות. אם אתם צעירים שמחפשים בילויים ואקשן בחרו בשכונת שורדיץ המתחרתית.

מומלץ להישאר בתוך האזור המרכזי של לונדון המוגדר Zone 1 בתחבורה הציבורית כדי לא לבזבז הרבה זמן בנסיעה בתחבורה הציבורית בהגעה אל מרכז העיר.


איפה תחנת הרכבת התחתית הקרובה?

לונדון מרושתת בתחבורה ציבורית מעולה הכוללת רכבות תחתית והאוטובוסים. פריסת התחבורה הציבורית מאפשרת להגיע לכל מקום בעיר בקלות ובנוחות ולכן חשוב שמקום הלינה שתבחרו יהיה ליד תחנה של רכבת תחתית (בעדיפות ראשונה, היות והנסיעה ברכבת התחתית מהירה ונוחה יותר) או תחנת אוטובוס (בעדיפות שניה, במיוחד באזורים בהם אין תחנת רכבת תחתית קרובה).


לינה בלונדון למשפחות

מה חשוב שיהיה במקום הלינה בטיול עם ילדים?


חדרי משפחה - חלק מהמלונות מציעים חדרי משפחה המתאימים למשפחה עם עד שני ילדים צעירים. משפחות גדולות יותר יצטרכו להזמין שני חדרים או לבדוק אפשרות של הוספת מיטה לחדר.


גילאי הילדים - חלק מהמלונות מחשיבים ילד מעל גיל 12 כמבוגר וחלקם מחשיבים ילדים מעל גיל 18 כמבוגר. המחמירים מחשיבים ילד מעל גיל 6 כמבוגר. הגדרת האורח כילד או כמבוגר תשפיע על תפוסת החדר והעלות.


חדרים גדולים - חדר המלון צריך להיות מספיק גדול כדי להכיל כמה מיטות ומרחב שהייה לכל המשפחה. המלונות במרכז לונדון מציעים לרוב חדרים קטנים למדי. ככל שתתרחקו מהמרכז יש סיכוי שתמצאו חדרים גדולים יותר.


קירבה לתחבורה ציבורית - תחנת רכבת תחתית קרובה (או לפחות תחנת אוטובוס) חשובה למטיילים בלונדון תמיד, במיוחד עם מטיילים עם ילדים צעירים.


פינת מטבחון או לפחות עמדה להכנת קפה ומיני בר הם אביזרים שיכולים לשדרג את החופשה, במיוחד עם ילדים, כך אפשר לשמור על גמישות בשעות ארוחת הבוקר והערב ולהכין ארוחה קלה בחדר.


 

סוגי מקומות הלינה בלונדון

בחיפוש אחרי מקום לינה מתאים כדאי לבחון אפשרויות נוספות -

מלון

לונדון מציעה מגוון גדול מאד של מלונות בכל הרמות - החל ממלונות מפוארים לאצולה העולמית, דרך מלונות טובים ועד מלונות בסיסיים בחדרים קטנטנים לבעלי תקציב מוגבל. חלק מהמלונות נמצאים במבנים היסטוריים מפוארים המתוחזקים בסטנדרט גבוה וחלקם מיושנים ובאיכות נמוכה. חיפוש אחרי מלון טוב מצריך התאמה בין הסטנדרט של המלון לסטנדרט שלכם. חשוב מאד לקרוא את הביקורות על המקום ולהסתכל בתמונות באתרים כמו בוקינג והוטלס ולא להסתפק במידע המופיע באתר המלון, כדי לקבל תמונת מצב נכונה על המקום.


מלון דירות

מלון דירות הוא שילוב יתרונות בין מלון לדירה. מצד המלון - יש בדרך כלל עמדת קבלה וגורם אליו אפשר לפנות במקרה הצורך ומצד הדירה - החדרים הם בדרך כלל גדולים יותר מחדרי מלון רגילים (יש גם חדרים קטנים יחסית המתאימים לזוגות) והאבזור הוא כמו בדירה - מטבח (או מטבחון), מכונת כביסה ועוד. מלון דירות מתאים למשפחות ולזוגות שרוצים להיות בלונדון ולהרגיש כמו בבית.


הוסטל

הדרך הזולה ביותר לשילוב בין מיקום מרכזי למחיר נמוך הוא לינה בהוסטל. ההוסטל מציע לינה פונקציונאלית בסיסית בעלות נמוכה יחסית בחדרים משותפים (חדרי מעונות) ובחדרים פרטיים. בהוסטל יש מתחמים משותפים כמו מטבח ומועדון המאפשרים לפגוש ולהכיר אורחים מכל העולם. בדרך כלל ההוסטלים פונים אל הקהל הצעיר, אנשים עם תקציב מוגבל ורצון מוגבר למפגשים חברתיים, אך הוא יכול להיות מתאים גם למשפחות שמחפשות לחסוך בעלויות הלינה ולבשל לעצמן את הארוחות (אפשרי בחלק מהמקומות).


דירות ארוח

דירה היא אפשרות מרווחת ונוחה. אפשר למצוא דירות דרך אתר Booking או דרך אתר Airb&b.

לפני שמזמינים חשוב לבדוק את הדברים הבאים -


מיקום הדירה - בין אם תבחרו ללון בשכונה מרכזית בלונדון או בשכונה מרוחקת, בדקו את הסביבה בה נמצאת הדירה וודאו שהיא מתאימה לכם, שקטה ונעימה או מרכזית ותוססת, בהתאם להעדפות שלכם.


תחבורה ציבורית קרובה - חלק גדול מהתזוזה שלכם בעיר תעשו בתחבורה הציבורית ולכן חשוב מאד להיות ליד תחנת רכבת תחתית או תחנת אוטובוס.


ציוד הדירה - בדקו שהדירה מצויידת באביזרים החשובים לכם.


איכות הדירה - הסתכלו בתמונות ובביקורות וודאו שהוויב של המקום מתאים לכם. חלק מהמקומות מיושנים ולא מתוחזקים וחלקם מודרנים וחדשים.


שעת כניסה ויציאה מהדירה - תבדקו אם שעת הצ'ק אין והצ'ק האוט מהדירה תואמים לזמני הטיסות שלכם. שלא כמו במלון, בדירה אין אפשרות לעשות צ'ק האוט ולהשאיר את החפצים. אם עזבתם את הדירה בבוקר והטיסה שלכם היא בשעות הערב תוכלו למצוא את עצמכם מחפשים מקום להניח את המזוודות לכמה שעות.


המחיר הסופי - חשבו את עלות המחיר הסופי של הלינה, כולל עלות ללילה, מיסים מקומיים ועלויות ניקיון, מרכיב שקיים בדרך כלל בדירות המושכרות דרך Airb&b.

 

מקומות לינה מומלצים בלונדון

אחרי שבחרתם את השכונה או האזור בו אתם רוצים ללון, חפשו מלון או דירה שיתאימו לתקציב ולצרכים שלכם. הרשימה הבאה מפרטת מקומות לינה מומלצים לפי שכונות ולפי רמות תקציב. החלוקה בין הרמות השונות שרירותית למדי ויתכן שתפתיע אתכם. אם אתם מטיילים מחוץ לעונת התיירות ומחפשים מקום לינה כמה חודשים מראש יש לכם סיכוי טוב למצוא מקומות שבדרך כלל נחשבים ליקרים במחירים נוחים. לעומת זאת, אם אתם מטיילים בשיא עונת התיירות ומזמינים מקום לינה ברגע האחרון יתכן ותצטרכו להתפשר על רמת המלון, המרחק מהמרכז או לעלות את התקציב.


מקומות לינה מומלצים בקובנט גארדן


מלונות בתקציב נמוך בקובנט גארדן

מלונות Z Hotel

רשת מלונות Z Hotel מציעה חדרים מעוצבים במחירים נמוכים, שילוב המתאים לאנשים שרוצים להיות במרכז העיניינים ולהסתפק בחדר קטנטן ומנימליסטי שבו המיטה וחדר הרחצה תופסים כמעט את כל החלל. בתמורה לויתור על המרחב תקבלו מיקום מושלם במחירים נוחים. שימו לב כי חלק מהחדרים הם ללא חלון.


כתובת:

31-32 Bedford St, London WC2E 9ED

להזמנת חדר במלון לחצו כאן.


כתובת: 53-59 Chandos Pl, London WC2N 4HS

להזמנת חדר במלון לחצו כאן.


מקומות לינה בתקציב בינוני בקובנט גארדן

מלון Fielding Hotel

המלון נמצא בלב מרכז לונדון, ליד שוק קובנט גארדן, תאטראות ומסעדות. במלון חדרים לזוגות ולמשפחות.

יתרון - מיקום מושלם, שרותי קבלה 24 שעות ביממה

חיסרון - אין במלון מעלית

כתובת: 4 Broad Ct, London WC2B 5QZ


מלון בוטיק מפנק המעוצב בהשראת עולם הקולנוע.

כתובת: 14 Leicester Pl, London WC2H 7BZ

להזמנת חדר במלון לחצו כאן.


מלון דירות Citadines Trafalgar Square

מלון דירות הנמצא במיקום מרכזי ליד כיכר טרפלגרד, בקרבת שכונת קובנט גארדן. הדירות מתאימות לזוגות ולמשפחות וכוללות מטבחון ופינת ישיבה.

כתובת: 18-21 Northumberland Ave, London WC2N 5EA

להזמנת חדר במלון לחצו כאן


מלון דירות מעוצב ומודרני במיקום מרכזי המתאים לזוגות ולמשפחות. החדרים כוללים טכנולוגיה מתקדמת ומטבח מאובזר. ילדים מגיל 18 נחשבים למבוגרים.

כתובת: 11 Adam St, London WC2N 6AA

להזמנת חדר לחצו כאן.


מקומות לינה בתקציב מפנק בקובנט גארדן

כתובת: 51 Bedford St, London WC2R 0PZ

להזמנת חדר במלון לחצו כאן.


מלון דירות Cove Arne Street

המלון נמצא ברחוב שקט באזור מרכזי, הדירה מרווחת ומאובזרת.

כתובת: 4 Arne St, London WC2E 9FE

להזמנת חדר במלון לחצו כאן.

מלון מודרני ומעוצב באלגנטיות.

כתובת: 45 St Martin's Lane, Westminster Borough, London, WC2N 4HX

להזמנת חדר במלון לחצו כאן.


מלון NoMad London

מלון אלגנטי הנמצא בביניין היסטורי. החדרים מפנקים בעיצוב לונדוני קלאסי.

כתובת: 28 Bow St, London WC2E 7AW

להזמנת חדר במלון לחצו כאן.


מלון אלגנטי ומעוצב במרכז לונדון. במלון חדר כושר ומסעדה.

כתובת: 10 Monmouth Street, Camden, London, WC2H 9HB

להזמנת חדר במלון לחצו כאן.



מלונות מומלצים בשכונת הסוהו


מלון בתקציב נמוך בסוהו

חדרים חדשים ומעוצבים בגודל מינימלי ובעלות נמוכה.

כתובת: 17 Moor St, London W1D 5AP

להזמנת חדר במלון לחצו כאן


מלון בתקציב בינוני בסוהו

חדרים אלגנטים ונעימים. בחדר מכונת קפה ומטבחון.

חיסרון - החדר הקטן קטן מאד. אם אתם אוהבים מרחב בחרו חדר סטנדרט או חדר קינג

יתרון - מיקום מרכזי. חדר דלוקס מתאים למשפחה עם עד 4 נפשות.

כתובת: 10 Carlisle Street, Westminster Borough, London, W1D 3BR

להזמנת חדר במלון לחצו כאן.



מלונות מומלצים בשכונת הולבורן (Holborn)


מקומות לינה בתקציב בינוני בהולבורן

חדרים נעימים במיקום מצויין ומרכזי.

כתובת: 61 Lincoln's Inn Fields, Camden, London, WC2A 3JW

להזמנת חדר במלון לחצו כאן.


יחידות סטודיו ודירות הכוללות מטבחון ומיזוג אוויר.

יתרון - מיקום נח

חיסרון - ילדים מגיל 6 נחשבים מבוגרים. ילדים מגיל 3 בתוספת תשלום (בהתאם לסוג החדר).

כתובת: 94-99 High Holborn, Camden, London, WC1V 6LF

להזמנת חדר במלון לחצו כאן.


מלון דירות The Lincoln Suites

דירות מעוצבות ונעימות במיקום מעולה. היחידות כוללות מטבחון או מטבח ומיזוג אוויר. חלק מהיחידות מתאימות למשפחות.

כתובת: 37-39 Kingsway, Westminster Borough, London, WC2B 6TP

להזמנת חדר במלון לחצו כאן.



מקומות לינה בתקציב מפנק בהולבורן

מלון בעיצוב קלאסי בבניין שהיה בעבר מרכזייה.

כתובת: 199-206 High Holborn, Camden, London, WC1V 7BD

להזמנת חדר במלון לחצו כאן.


מלונות מומלצים בשכונת בלומסברי (Bloomsbury)


מקום לינה בתקציב נמוך בבלומסברי

ההוסטל נמצא בקרבת ראסל סקוואר ומציע חדרי מעונות עם שרותים משותפים, חדרים משפחתיים וחדרים זוגיים עם שרותים פרטיים בחדר.

כתובת: 37 Tavistock Place, Russell Square, Camden, London, WC1H 9SE

להזמנת חדר לחצו כאן.


מקומות לינה בתקציב בינוני בבלומסברי

כתובת: 83 Gower Street, Camden, London, WC1E 6HJ

להזמנת חדר במלון לחצו כאן.


מלון ברמת 4 כוכבים הנמצא סמוך למוזיאון הבריטי. חדרי המלון מעוצבים באלגנטיות ונעימים אם כי קטנים למדי, כמו חלק גדול מחדרי מלונות בלונדון.

כתובת: 97 Great Russell St, London WC1B 3LB

להזמנת חדר במלון לחצו כאן.


המלון נמצא בבית מגורים גרגוריאני במיקום מרכזי. החדרים מעוצבים ברהיטי עץ באווירה מסורתית וכוללים מיזוג אוויר. ילדים מעל גיל 6 נחשבים למבוגרים.

כתובת: 13-15 Gower Street, Camden, London, WC1E 6HE

להזמנת חדר במלון לחצו כאן.


מקומות לינה בשכונת נוטינג היל

שכונת נוטינג היל נמצאת בחלק המערבי של מרכז לונדון. לינה בשכונה מתאימה בעיקר למבוגרים ולמטיילים מתקדמים המגיעים אל העיר בפעם השניה, שלישית ורוצים לחוות אותה בצורה אחרת, יותר דרך עיני המקומיים.


מקומות לינה בתקציב בינוני בנוטינג היל

מלון דירות - NOX Notting Hill

מלון דירות ברמת 3 כוכבים המתאים לזוג או עד ארבעה מבוגרים. המלון נמצא במרחק של 350 מטרים מתחנת הרכבת התחתית Queensway.‏

כתובת: 39 Queensborough Terrace, London W2 3SY

להזמנת חדר במלון לחצו כאן.


מלונות מומלצים בשכונת קנזינגטון (Kensington)

שכונת קנזינגטון היא אזור נהדר ללינה למטיילים שמחפשים מקום שקט במרכז, כאלו שכבר ביקרו בלונדון בעבר וחזרו אליה בפעם השניה (או השלישית רביעית) כדי לחוות אותה מקרוב. קנזינגטון היא שכונת מגורים יוקרתית הנמצאת ליד גני קנזינגטון והמוזיאונים הנחשבים מוזאון אלברט וויקטוריה ומוזיאון הטבע.


מקומות לינה בתקציב בינוני בקנזינגטון

מלון מעוצב ונעים קרוב לתחבורה הציבורית ומסעדות. אורחי המלון משבחים את הצוות האדיב, המיטה הנוחה וארוחת הבוקר המשובחת.

כתובת: 1-15 Templeton Pl, London SW5 9NB

להזמנת חדר במלון לחצו כאן.

 

מקומות לינה מומלצים בלונדון על המפה



 

צריכים עזרה בתכנון טיול בלונדון?

דברו איתי או שלחו הודעהת ווטסאפ - 054-4460042


 

נהנתם לקרוא?

רוצים עדכונים למייל כשיעלה פוסט חדש? זה המקום להירשם.


נעים להכיר

דיוקן 2 - 71.jpg

ברוכים הבאים לבלוג שלי, הבית שלי לטיולים. כאן אני משתפת בידע שלי על עולם הטיולים.

 

אני גלית, מטיילת מקצועית חובבת אומנות ומכורה לקפה. 

אני יועצת טיולים ומתכננת טיולים באירופה למשפחות וזוגות, בונה טיול מותאם אישית לאנשים שאוהבים לטייל, לחוות ולבלות. 

מידע נוסף על טיולים באירופה, מקומות, טיפים והמלצות תמצאו באתר ובבלוג.
 

אם אתם מתכוונים לטייל באירופה לבד, בזוג או עם המשפחה ולא יודעים מאיפה להתחיל הגעתם למקום המתאים. דברו איתי וביחד נבנה תוכנית טיול מותאמת אישית שתתאים לכם ולמה שאתם אוהבים.

פוסטים נוספים בבלוגטיול

bottom of page