top of page
  • תמונת הסופר/תהחופש לטייל

יתרונות חמים לטיול חורף

עודכן: 28 בפבר׳

המחשבה על לצאת החוצה בחורף כשקר וגשום שולחת אותנו להשתבלל ליד התנור. ביג מסטייק. החורף הוא הזדמנות מצוינת לחווית טיול מיוחדת. מזג האוויר הקר מייצר יתרונות לאלו שלא חוששים לצאת החוצה. שלוש סיבות שיוציאו אתכם מתחת לפוך לטיול חורף.

אישה בבגדי חורף משחקת בשלג
שלג - האטרקציה של טיולי השלג

מהם היתרונות בטיולי החורף?


#1 העיר מחכה לכם

תיירות יתר היא אחת הבעיות איתן מתמודדות ערים מפורסמות בעולם כמו לונדון, ונציה ורומא. כולם רוצים לבקר בהן ולהנות מיופיין. המוני התיירים מציפים את הרחובות ויוצרים עומסים גדולים על השירותים והתשתיות של העיר. הזמן הטוב ביותר לבקר בערים אלו הוא מחוץ לעונת התיירות ששיאה הוא בתקופת האביב והקיץ. גם אז כנראה שלא תהיו לבד, לפחות תוכלו להשיג כרטיס להצגה ומקום במסעדה נחשבת.


#2 לקבל יותר בשביל הכסף שלכם

מחירי בתי המלון צונחים עם ירידת הטמפרטורות, כך שאתם יכולים לקבל יותר עם אותו התקציב או לטייל בתקציב נמוך יותר מאשר בשיא העונה. לדוגמה - חדר במלון ברומא יעלה לי בסוף פברואר 87 יורו לחדר זוגי. אותו החדר באביב יעלה כפול. בלונדון אשלם בחודש מרץ 100 פאונד לחדר זוגי. גם כאן המחיר מכפיל את עצמו באביב. תעשו חישוב של 3 - 5 לילות ותגיעו לחיסכון של מאות יורו / פאונד / דולר על מחירי הלינה. זה הזמן לפנק את עצמכם במלון בוטיק במרכז העיר שלא הייתם יכולים לחלום עליו בקיץ או לחסוך את פער העלויות לטיול הבא.


#3 המטוס מחכה לכם

חברות התעופה ממשיכות לטוס מכאן לשם ובחזרה אך מוצאות את עצמן עם מושבים רייקים במטוס. הפתרון שלהם הוא הצעות אטרקטיביות לכרטיסי טיסה זולים במחירים שיהיה לכם קשה לסרב להן. לדוגמה - חברת אל על יצאה המבצעים לטיסות בתקופת החורף במחירים מפתים. כרטיס טיסה לרומא בסוף פברואר עלה לי 280$, כולל תוספת טרולי. חיפוש זריז לפרטי טיסה מקבילה בחודש מאי מעלה מחיר של 668$ לכרטיס טיסה לרומא עם אל על. אם אתם מתכננים לטייל בתקופת החורף בחודשים ינואר - פברואר - מרץ מומלץ להיות ערניים למבצעים השונים. כדי לקבל עדכון על המבצעים מומלץ להרשם לרשימת התפוצה של החברות. חברות הלואו קוסט המועדפות עלי הן Ryanair ו - Wizz air והחברה הסדירה המועדפת היא אל על.


עוד על טיולי החורף

הפינוקים של החורף

שוקו חם או יין חם מתובל הם פינוקים שזמינים בעונה הקרה. יש משהו מיוחד בפינוקי החורף החמים האלו, הם מחממים את הלב ויוצרים אווירה של התפנקות נעימה במיוחד אם יורד בחוץ שלג ואתם יושבים בלובי ליד האח הבוערת.

בשבילנו, הישראלים שחיים במדינה חמה, שלג הוא אטרקציה מיוחדת. יש לנו בארץ נקודה אחת מושלגת, וגם זה לפרק זמן קצר שמביא את כולנו להצפין ויצור פקקי תנועה ברחובות מג'דל שמס. בטיולי חורף באירופה השלג נמצא בשפע ולכולם ברחובות, בלי לקנות כרטיס כניסה לאתר או לעמוד בפקקים במעלה ההר. כל מה שצריך הוא לתזמן נכון את הביקור ולאסוף את השלג מהריצפה (רצוי עם כפפות טובות במיוחד).


הסוד של טיולי החורף

טיול חורף יהיה מהנה במיוחד בתנאי שתגיעו לבושים בהתאם, מצויידים בביגוד טרמי, כפפות ונעלים מתאימות להליכה בשלג ובגשם. לשידרוג ממליצה להביא את שקיות החימום שנשארו מהטיול האחרון ב"צופים". שקית בכיס המעיל היתה פינוק מעולה כשטיילתי בוורוצלב בחודש פברואר והיתה תוספת נעימה לכפפות.

את ביגוד החורף אפשר לרכוש בחנויות הטיולים השונות. בתקופה זו של חודש פברואר יש מבצעים מעולים בחנויות וזו הזדמנות טובה להצטייד לחורף במחירים נמוכים. רשימת הציוד שלכם תכלול - מעיל חם במיוחד, צעיף, כפפות אטומות למים ולקור, מגפיים או נעליים גבוהות המתאימות להליכה בגשם, חולצה ומכנסיים טרמיים (גם גרביונים עבים יעשו עבודה) וגרביים טרמיות.


מהם תאריכי עונת החורף בתיירות?

המחירים מתחילים לצנוח כבר בתחילת חודש נובמבר, כשמזג האויר באירופה מתקרר. בשנים האחרונות התחיל גל טיולי שווקי חג המולד בתקופה שבין סוף נובמבר עד סוף דצמבר והביקוש לטיסות בתקופה זו עולה. מיד אחרי החג, בתחילת ינואר יש ירידה בביקושים ואפשר למצוא כרטיסי טיסה לאירופה במחירים אטרקטיבים. זו גם התקופה בה חברות התעופה מציעות מבצעי מכירות מיוחדים כדי למלא את הכסאות במטוס.

חלון הזדמנויות החורף נסגר באמצע מרץ, אז מתחילה תקופה האביב. אז מזג האויר מתחמם והמחירים מתחילים לטפס. רמת מחירי הטיסות והמלונות עדיין אטרקטיבית ביחס למחירים הצפויים בשיא העונה בחודשי הקיץ. אם אתם לא מאנשי החורף ואתם רוצים לנצל הזדמנויות מרץ אפריל היא התקופה שלכם.


הייתם בטיול חורף מיוחד? ספרו לי על הטיול שלכם בתגובות.


 

נהנתם לקרוא?

רוצים עדכונים למייל כשיעלה פוסט חדש? זה המקום להירשם.

נעים להכיר

דיוקן 2 - 71.jpg

ברוכים הבאים לבלוג שלי, הבית שלי לטיולים. כאן אני משתפת בידע שלי על עולם הטיולים.

 

אני גלית, מטיילת מקצועית חובבת אומנות ומכורה לקפה. 

אני יועצת טיולים ומתכננת טיולים באירופה למשפחות וזוגות, בונה טיול מותאם אישית לאנשים שאוהבים לטייל, לחוות ולבלות. 

מידע נוסף על טיולים באירופה, מקומות, טיפים והמלצות תמצאו באתר ובבלוג.
 

אם אתם מתכוונים לטייל באירופה לבד, בזוג או עם המשפחה ולא יודעים מאיפה להתחיל הגעתם למקום המתאים. דברו איתי וביחד נבנה תוכנית טיול מותאמת אישית שתתאים לכם ולמה שאתם אוהבים.

פוסטים נוספים בבלוגטיול

bottom of page