top of page
  • תמונת הסופר/תהחופש לטייל

מקומות לינה ליד שדה התעופה באתונה

עודכן: 7 באפר׳

מגיעים בטיסת לילה מאוחרת או יוצאים בטיסת בוקר מוקדמת משדה התעופה באתונה? חפשו מקום לינה בקרבת שדה התעופה. רשימת המלצות למקומות נעימים להעביר בהם את הלילה לפני או אחרי טיסה, בקרבת שדה התעופה אתונה.


חדר מלון באתונה
אתונה - מלונות בעיר ובסביבה

אתונה בירת יוון היא יעד מעולה לטיול אורבני מגוון בעיר שמזכירה קצת את הוויבים של תל אביב - בילויים שמחים מסביב לשעון, אומנות רחוב וחוויות. אם הגעתם לטיול באתונה בוודאי תקחו מלון במרכז העיר. המלצות על מקומות מעניינים ומלונות באתונה תמצאו כאן.


שדה התעופה הבינלאומי ליד אתונה, או בשמו הרשמי נמל התעופה הבינלאומי אתונה - אלפתריוס וניזלוס, נמצא 25 ק"מ מהעיר אתונה, במרחק של כחצי שעה נסיעה ו - 3 ק"מ מהעיירה ספאטה. אם נחתתם באתונה בשעות הערב ואתם מתכוונים לקחת רכב שכור למחרת בבוקר ולצאת לטיול ביוון, או סיימתם את הטיול ואתם ממתינים לטיסה שתצא למחרת בבוקר בוודאי תחפשו מקום לינה ללילה בקרבת שדה התעופה.


בשנים האחרונות התיירות ביוון מתפתחת ואפשרויות הלינה גדלות, אך עדיין, למצוא מקום לינה טוב בקרבת שדה התעופה במחיר סביר זו משימה שדורשת חיפוש מדוייק. שלא כמו במקומות אחרים, בהם יש היצע גדול של בתי מלון טובים באזור שדה התעופה, באתונה ההיצע מצומצם ומסתמך בעיקר על מלונות זולים ופשוטים או ארוח בבית בסטנדרט בינוני עד נמוך.


איפה כדאי להזמין מקום לינה ליד שדה התעופה באתונה?

המלצות הלינה מסודרים לפי מיקומם -

  • לינה בתוך שדה התעופה באתונה - האפשרות הנוחה ביותר המתאימה לבעלי תקציב גמיש וסטנדרטים גבוהים.

  • לינה בישובים בקרבת שדה התעופה - אפשרות המתאימה למי שמחפשים מקום נעים להעביר בו את הלילה.

  • לינה ליד הים בקרבת שדה התעופה - מתאים למי שרוצה לסיים את הטיול בשקט של בטן גב עם הפנים לים. מתאים בעיקר לטיולי קייץ, אז אפשר להנות מרחצה בים ובבריכה במלון.

  • לינה בפרברי אתונה - אפשרות המתאימה לאלו שיש להם כמה שעות לבלות בעיר ומחפשים מקום של גם וגם וגם - גם קרוב לעיר, גם תקציב מצומצם וגם גישה מהירה ונוחה לשדה התעופה (ועוד גם אחד חשוב - מקום חניה לרכב השכור).


 

מלון בתוך שדה התעופה

מלון סופיטל אתנס איירפורט (Sofitel Athens Airport)

המלון המומלץ ביותר הוא גם הנוח ביותר וגם היקר ביותר. המלון נמצא ממש בתוך שדה התעופה ומאפשר את הדרך הקצרה והנוחה ביותר בין הטרמינל ללינה. מלון סופיטל אתונה הוא מלון של 5 כוכבים ויש בו חדרים אטומים לרעש, מיזוג אוויר, מסעדה ובריכת שחיה מקורה.


 

לינה בקרבת שדה התעופה


מלון הולידי אין Holiday Inn Athens - Airport

מלון הולידי אין אתונה איירופרט נמצא במרחק של 10 דקות נסיעה משדה התעופה. זהו מלון 5 כוכבים המציע חדרים ממוזגים, מסעדה ובריכת שחיה. דלפק הקבלה של המלון פתוח 24/7 וקיימים שרותי הסעה ללא עלות מ/אל שדה התעופה.

 

מלון Airscape Hotel  

המלון נמצא בארטמידה (Artemida) במרחק של 6 ק"מ משדה התעופה והמלון מציע שאטל חינמי מ/ אל שדה התעופה. דלפק הקבלה של המלון פעיל 24/7, כך שהמלון יהיה מתאים גם למי שנוחתים בשעת לילה מאוחרת. חדרי המלון נקיים ונעימים והאורחים דרגו את המלון בציון גבוה מאוד.

להזמנה: מלון Airscape 

 

דירה לזוג Modern Living in Markopoulo center

דירה מודרנית ונעימה המתאימה לזוג, הנמצאת במרחק של 10 דקות נסיעה משדה התעופה בעיירה מרקופולו (Markopoulo). הדירה ממזוגת וזמינה לכניסה 24/7 ומציעה חניה, חיבור לאינטרנט והסעה מ/אל שדה התעופה.

 

מלון דירות Euphoria Blue studio apartments

המלון מציע דירות סטודיו מודרניות עם נוף לים, מטבחון, חניה והסעות מ/אל שדה התעופה (בתשלום נוסף). במרחק של 100 מטרים מהמלון יש חוף ים ושדה התעופה נמצא במרחק של 9 ק"מ.

 

מלון טינה Apartments Tina

מלון הוא הגדרה מאוד מפרגנת למקום ארוח זה, המתאים למי שמחפש מקום פשוט ונקי להניח את הראש לפני או אחרי טיסה. באחת מביקורי ביוון התאחסנתי במקום ואני ממליצה עליו למי שמחפש "לסגור פינה" בלי פינוקים מיוחדים. המקום מציע שרות הסעות מ/אל שדה התעופה ללא עלות.

להזמנה: Apartments Tina FREE

 

דירות Sunset Apartments

מקום ארוח פשוט וצנוע כדי להעביר את הלילה. אותו רעיון כמו מלון טינה, ממש מעבר לכביש. גם כאן עובדת השיטה של הסעות חינם מ/אל שדה התעופה ומקום בסיסי וזול.

להזמנה:  Sunset Apartments

 

דירה למשפחה Athens Airport Lodge

דירה בעיירה ספטה (Spáta) מאובזרת ומודרנית המתאימה לעד 8 אורחים. שדה התעופה נמצא במרחק של 4 ק"מ מהדירה ואפשר להזמין הסעה מ/אל שדה התעופה (בתוספת תשלום). האורחים העניקו למקום הארוח ציון גבוה וציינו לטובה את הניקיון ואת התמורה למחיר.

להזמנה: Athens Airport Lodge

 

בית למשפחה Dimitra

מקום חדש שבינתיים יש לו מעט חוות דעת, כולן טובות מאוד. הבית נמצא ברפינה (Rafina) במרחק של 8 ק"מ משדה התעופה והוא מתאים למשפחה של עד 6 אורחים.

 

דירה למשפחה BETTY'S AIR PORT SEA APARTMENT

דירה גדולה (90 מ"ר) המתאימה לעד 8 אורחים בעיירה ארתמידה (Artemida), הנמצאת במרחק של כ - 8 ק"מ משדה התעופה. הדירה ממוזגת ויש בה 3 חדרי שינה, מטבח, מרפסת ונוף לים.

 

דירה למשפחה Apartment in Peania

דירה המתאימה לעד 6 נפשות הנמצאת בשכונה שקטה בעיירה פאנייה Peania במרחק של 14 ק"מ מנמל התעופה. האורחים ציינו את הדירה הנקייה והמאובזרת בנוחות למשפחה והמארחים האדיבים. הדירה מתאימה למי שיש רכב שכור ומחפש מקום נח באזור נמל התעופה.

להזמנה: Apartment in Peania

 

מלון MiLo Luxury House

בית פרטי גדול (150 מ"ר) מפנק במיוחד המתאים למשפחה גדולה, שקיבל ציון מעולה בבוקינג. נמצא בעיירה מרקופולו, 5 ק"מ משדה התעופה ומציע איסוף חינם משדה התעופה. 

להזמנה: MiLo Luxury House

 

מלונות ליד הים, קרוב לשדה התעופה באתונה

מלון רמדה הוא מלון יוקרתי הנמצא על חוף הים בריביירה של אתונה ומתאים למי שמחפש לסיים את הטיול בבטן - גב מפנק. המלון נמצא ליד המרינה ויש בו בריכת שחייה חיצונית מול הים. יתרונות חשובים שיש במלון הם - מיזוג אוויר, קבלה שפתוחה 24/7, מסעדה ונוף לים. נמל התעופה באתונה נמצא במרחק של 17 ק"מ מהמלון.

להזמנה: Ramada by Wyndham 

 

מלון NLH Mati Seafront - Neighborhood Lifestyle Hotels

מלון חדש ומודרני עם נוף לים וארוחת בוקר מצויינת. המלון נמצא במרחק של כ - 25 דקות נסיעה משדה התעופה ומציע שאטל משדה התעופה ואליו. דלפק הקבלה פתוח 24 שעות ביממה ומתאים גם למי שנוחתים בשעות הלילה.

כתובת: Leof. Posidonos 37, Nea Makri 190 05, יוון

 

מלון Seasabelle The Hotel

המלון נמצא בארטידה (Artemida) על קו הים ויש בו מסעדה וחדרים ממוזגים. במלון מוגשת ארוחת בוקר טובה ושירות הסעה אל שדה התעופה בתשלום נוסף.

 

מלון מודרני הנמצא במרחק של 20 דקות נסיעה משדה התעופה. המלון מציע שרותי שאטל חינמי משדה התעופה ואליו, חניה חינם וארוחת בוקר מוקדמת למי שטס בטיסת בוקר. באזור המלון יש מבחר מסעדות מסעדות ונמל המעבורות של רפינה נמצא במרחק של 200 מטרים. נמל ראפינה הוא השני בגודלו אחרי נמל פיראוס ואפשר להגיע ממנו אל האיים הקיקלאדיים, כרתים והאיים האגאיים הצפוניים.

כתובת: Arafinidon Alon 3, Rafina 190 09

להזמנת חדר במלון Hotel Avra by Smile hotels

 

לינה בפרברי אתונה

בלילה האחרון לפני הטיסה אני תמיד מעדיפה להיות קרוב לשדה התעופה, במרחק נסיעה של חצי שעה - שעה. בסיומו של טיול, את חצי היום האחרון אני מקדישה לעיר אתונה, שלא משנה כמה פעמים אני מבקרת בה, תמיד אגלה בה משהו חדש. כדי להנות מהעיר מצד אחד ולא להתמודד עם בעיות חניה מהצד השני + גישה נוחה ומהירה אל שדה התעופה, בחרתי ללון את הלילה האחרון בשכונה בפריפרייה של אתונה. אל תוך העיר הגעתי במטרו, בנסיעה נוחה של כחצי שעה. התאחסנתי במלון  CHROMA FASHION ROOMS & APARTMENTS שהיה נהדר ומומלץ. לקחתי חדר ללא ארוחת בוקר, אותה אפשר לאכול במאפיה / בית הקפה הנמצא ממש צמוד למלון.

 

מלון CHROMA FASHION ROOMS & APARTMENTS

המלון נמצא בפרברי אתונה בעיירה צ'לנדרי (Chalandri), במרחק של כ - 20 דקות נסיעה משדה התעופה. במיקום מרכזי, קרוב לחנויות, מסעדות וברים. האורחים שיבחו את הצוות האדיב והמיטה הנוחה. דלפק הקבלה פתוח 24 שעות והחדר משופץ ומאובזר.

 

מלון ACROPOL HOTEL

המלון נמצא בפרברי אתונה בעיירה צ'לנדרי (Chalandri), במרחק של כ - 20 דקות נסיעה משדה התעופה. מקומות חניה זמינים באזור המלון. המלון אמנם אינו חדש אך הוא נותן תמורה טובה לעלות הנמוכה יחסית, המיטות נוחות, החדר נקי וארוחת הבוקר נחמדה. חלק מהאורחים ציינו כי המקלחת נקייה אך מיושנת.

להזמנה: ACROPOL HOTEL


 

מפת מלונות ודירות אירוח ליד שדה התעופה באתונה

חפשו על המפה את המלון המתאים לכם ללינה ליד שדה התעופה באתונה.



 

מתכננים טיול ביוון וצריכים עזרה בתכנון הטיול?

דברו איתי או שלחו הודעה בווטסאפ - גלית 054-4460042

 

נהנתם לקרוא?

רוצים עדכונים למייל כשיעלה פוסט חדש? זה המקום להירשם.


נעים להכיר

דיוקן 2 - 71.jpg

ברוכים הבאים לבלוג שלי, הבית שלי לטיולים. כאן אני משתפת בידע שלי על עולם הטיולים.

 

אני גלית, מטיילת מקצועית חובבת אומנות ומכורה לקפה. 

אני יועצת טיולים ומתכננת טיולים באירופה למשפחות וזוגות, בונה טיול מותאם אישית לאנשים שאוהבים לטייל, לחוות ולבלות. 

מידע נוסף על טיולים באירופה, מקומות, טיפים והמלצות תמצאו באתר ובבלוג.
 

אם אתם מתכוונים לטייל באירופה לבד, בזוג או עם המשפחה ולא יודעים מאיפה להתחיל הגעתם למקום המתאים. דברו איתי וביחד נבנה תוכנית טיול מותאמת אישית שתתאים לכם ולמה שאתם אוהבים.

פוסטים נוספים בבלוגטיול

bottom of page