top of page
  • תמונת הסופר/תהחופש לטייל

חופשת לואו קוסט במלון דירות בפאפוס

עודכן: 3 באוק׳ 2022

איך יוצאים לחופשה ומרגישים כמו בבית? חופשה במלון דירות משלב נוחות של בית עם אווירה של חופש במחירי לואו קוסט. המלצות לחופשה משפחתית בפאפוס בעלויות נמוכות.


עתיקות בעיר פאפוס , קפריסין
פאפוס - עיר של נופש והיסטוריה

נסעתי לפאפוס לחופשה עם הבנות שלי לכמה ימים של ניתוק, ים ושקט. רצינו להרגיש קצת כמו המקומיים, להיות קפריסאיות לשבוע, בלי רילוקיישן ובירוקרטיה. חיפשנו מקום שיאפשר לנו נוחיות מקסימלית, שקט ומים וגם יתאים לתקציב שהוגדר כמינימלי. הטיול לפאפוס, שנקבע ברגע האחרון, היה בין נסיעה אחת לאחרת, כך שלא באמת נשאר תקציב אבל בכל זאת החלטנו לא לוותר עליו ולהתאים את הטיול לתקציב ובנינו לעצמנו חופשת לואו קוסט מושלמת.


מה כוללת חופשת לואו קוסט?

טיסות זולות בחברת RYANAIR בעלות של כמה עשרות יורו בודדים לכרטיס עם תיק עליה למטוס בלבד. הנופש נקבע לימי אמצע השבוע בספטמבר, אחרי שיא עונת התיירות של הקיץ. מחירי הטיסות נקבעים גם לפי ביקוש והיצע, כך שטיסה בימים פחות מבוקשים מוזילה את עלות הכרטיס.

נסיעה בתחבורה הציבורית, המון הליכה ברגל וגם - רכיבה על אופניים. בנסיעה משדה התעופה ואל השדה השתמשנו במוניות שהיו לא מאוד יקרות והנסיעה הייתה מאוד נוחה.

לינה במלון דירות שאפשרה גם מחיר לינה נמוך וגם חיסכון בעלויות הטיול.


איך חוסכים בעלויות במלון דירות?

דירה במלון דירות זולה משמעותית מלינה במלון (אם לא בוחרים מלון ברמה נמוכה מאוד שאולי הוא זול אבל הוא לא אופציה מבחינתי). לילה במלון הדירות Elysia Park עלה לנו בסך הכל כ - 60 יורו לשלושה אנשים בדירת סטודיו מהממת.

מטבח מאובזר ומכולת סגרו לנו את הפינה של ארוחת הבוקר. הצטיידנו בכמה מוצרים טריים והכנו לעצמנו ארוחת בוקר מפנקת על המרפסת. בחלק מהימים הכנו בדירה גם את ארוחת הערב. כדי לא לעבוד קשה ולהשקיע זמן ומאמץ בבישולים (בכל זאת חופש) קנינו בסופר סלמון טרי, ירקות וגבינות מקומיות וקיבלנו ארוחה משובחת וקלה להכנה.

השילוב של קיץ חם וחופשה של שבוע אומר הרבה החלפות של בגדים. בגלל שהחלטנו לוותר על מזוודה היינו צריכות להצטמצם בכמות הבגדים שלקחנו אתנו. הפתרון שלנו היה - מכונת כביסה. נכון שאנחנו יוצאים לחופש גם כדי להימנע ממשימות הבית הרגילות והפתרון הזה לא מתאים לכל אחד, אבל בשבילנו זה עבד מושלם. הבאתי איתי מהבית טבליות למכונת כביסה ואחת לכמה ימים הפעלתי את המכונה. כמה דקות עבודה של מכבסת - תולה וקיבלנו בגדים נקיים וריחניים. בכל טיול ארוך עם המשפחה אני משתדלת לשלב לפחות מקום אחד באמצע הטיול שיש בו מכונת כביסה (אם אפשר - מקום שנהיה בו שתי לילות לפחות) וכך אנחנו מצמצמים משמעותית את כמות הבגדים שאנחנו לוקחים אתנו לחופשה.


מלון דירות Elysia park

מלון דירות Elysia Park - מראה כללי
מלון דירות בפאפוס. התמונה מאתר המלון

מלון הדירות Elysia park הוא מתחם דירות חדש, קומפלקס מבנים שביניהם שתי בריכות שחיה שמתאימות גם לשחיינים וגם לילדים (ועוד אחת מקורה, צמודה לספא). חלק מהדירות שייכות למלון וחלקן לדיירים קבועים המתגוררים במקום. המלון מציע דירות בכמה גדלים - החל מדירות סטודיו לזוג (או לזוג + 1) , דירות שני חדרים ודירות שלושה חדרים המתאימות למשפחות עד 8 אורחים. אנחנו בחרנו בדירת סטודיו גן שהייתה בחירה מושלמת וכללה מרפסת עם גינה ירוקה קטנטונת במרחק שני צעדים מהבריכה.

הדירות מרוהטות כמו בבית - מטבח (עם כל הפסיליטי לבישול), חדר אמבטיה, סלון וחדרי שינה. בכל דירה מרפסת מרוהטת (או גינה בדירות הגן) וחנייה מתחת לבניין.

יתרון נוסף של הדירות על חדרים במלון הוא הגודל. בדרך כלל כשנוסעים עם המשפחה צריך לבקש חדר גדול, שיתאים לכולם או שני חדרים צמודים עם דלת מקשרת. בדירה יהיו מספר חדרים, גם לילדים וגם להורים, בנוסף למרחב משותף (הסלון) וכולם יהיו באותה יחידה ביחד. ככה גם נמצאים ביחד וגם נהנים מפרטיות בחדר נפרד, בדיוק כמו בבית וכולם נפגשים במרחב המשותף - בסלון, בפינת האוכל או במרפסת.


מראה דירה במלון הדירות
להרגיש כמו בבית. התמונה מאתר המלון

השהות במקום כוללת ניקיון, מגבות ותמרוקי אמבטיה וכל מה שצריך כדי שיהיה נעים.

אם לא בא לכם לבשל, במקום פועלת מסעדה המגישה ארוחת בוקר וערב (וגם מה שבינהם). אפשר לרכוש את הארוחות כחלק מהדיל בהזמנת החדרים או בנפרד. אם תרצו להכין חלק מהארוחות בעצמכם, תוכלו לרכוש מוצרים בחנות המכולת הנמצאת במקום או במכולת מקומית שנמצאת במרחק הליכה קצר. סופר מרקט מלא בכל טוב נמצא בקניון, שם תמצאו מבחר גדול של מוצרים.

השירות במקום נעים מאוד, ידידותי ומסביר פנים, אנשי הקבלה דוברי אנגלית והם יעזרו לכם בכל בקשה.

החיסרון היחיד הוא שהמקום נמצא בשכונת מגורים ולא על קו החוף בו נמצאים המלונות והתחבורה הציבורית בתדירות נמוכה יחסית.


איך מגיעים מהמלון אל חוף הים?

אופניים על רקע חוף הים בפאפוס
רכיבה על אופניים לאורך הים בפאפוס

תחבורה ציבורית - זמינה בתדירות נמוכה של אחת לחצי שעה או שעה, בהתאם ללוח הזמנים ולכן זו אפשרות פחות מומלצת.


הליכה ברגל - מרחק ההליכה אל קניון Kings Avenue Mall, הקניון היחיד בעיר, שנמצא בקרבת אזור התיירות הוא כחצי שעה (מרחק של 2 ק"מ). אם אתם מההולכים ומזג האוויר נעים זו אפשרות טובה. אנחנו עשינו את הדרך בהליכה במרבית הימים ונהננו ממנה מאוד. כך גם הרווחנו את הקלוריות של ארוחת הבוקר וגם הרגשנו מקומיים בהליכה ברחובות השכונה.


אופניים - אפשר לשכור אופניים במלון בעלות של 10 יורו ליום. האופניים מגיעים עם שרשרת, כך שאפשר לקשור אותם לעמוד או למתקן מוסדר, להיות עם ולהרגיש בלי. אנחנו שכרנו אופניים באחד הימים ורכבנו לאורך הטיילת וקו החוף. היה לנו יום מושלם!


רכב שכור - אם נהיגה בצד הלא נכון של הכביש (צד שמאל) לא מלחיצה אתכם תוכלו לשכור רכב שישמש אתכם לנסיעה ברחבי פאפוס והכפרים שבסביבה. אתם לא חייבים לקבל את ההחלטה הזו מראש, תוכלו להיות ספונטניים ולהזמין רכב ליום או יומיים בהתאם לצורך שלכם.

מונית - נהג מונית נמצא באופן קבוע בלובי (או שתוכלו להזמין מונית בעזרת אנשי הקבלה). עלות נסיעה מהמלון אל מרכז התיירות היא 8 יורו לנסיעה.


כתובת המלון: Elysia Park,Sotiraki Markidi 22, 8036, Paphos, Cyprus

השקיעה של פאפוס
השקיעות האדומות של פאפוס

 

נהניתם לקרוא?

רוצים לקבל עדכונים למייל כשיעלה פוסט חדש?

הרשמו כאן ותהיו הראשונים לקרוא את הפוסטים.



נעים להכיר

דיוקן 2 - 71.jpg

ברוכים הבאים לבלוג שלי, הבית שלי לטיולים. כאן אני משתפת בידע שלי על עולם הטיולים.

 

אני גלית, מטיילת מקצועית חובבת אומנות ומכורה לקפה. 

אני יועצת טיולים ומתכננת טיולים באירופה למשפחות וזוגות, בונה טיול מותאם אישית לאנשים שאוהבים לטייל, לחוות ולבלות. 

מידע נוסף על טיולים באירופה, מקומות, טיפים והמלצות תמצאו באתר ובבלוג.
 

אם אתם מתכוונים לטייל באירופה לבד, בזוג או עם המשפחה ולא יודעים מאיפה להתחיל הגעתם למקום המתאים. דברו איתי וביחד נבנה תוכנית טיול מותאמת אישית שתתאים לכם ולמה שאתם אוהבים.

פוסטים נוספים בבלוגטיול

bottom of page