top of page
  • תמונת הסופר/תהחופש לטייל

לטייל בעולם מהספה בבית

עודכן: 28 בנוב׳ 2023

טיולים מהספה הם הדרך הכמעט יחידה לצאת מהבית ולראות עולם בתקופה הזאת. אספתי רעיונות לפעילויות שלוקחות אתכם החוצה ועושות שמח.


לטייל בטבע מהספה בבית

אוריגמי של דינוזאור ירוק
דינוזאור של נייר. תמונה מאתר מוזאון ההיסטוריה של הטבע, לונדון

מוזיאון ההיסטוריה של הטבע בלונדון (Natural History Museum) מביא את הטבע אלינו הביתה. אחרי תקופה ארוכה המוזיאון פתח שוב את שעריו וחזר לפעילות רגילה. באתר המוזיאון קובצו רעיונות לפעילות והעשרה לאלו שלא יכולים להגיע אל המוזיאון. מבין הפעילויות תמצאו רעיונות לפעילות לחובבי הדינוזאורים כמו ציור דינוזאור, יצירת דינוזאור באוריגמי וגם חידון - איזה סוג של דינוזאור אתה?

לחובבי היצירה סרטון הדרכה על יצירת הדפסי שמש, איך מכינים הר געש ועבודות רקמה. עוד באתר דפי ציור להדפסה ועוד המון רעיונות. האתר מלא ברעיונות יצירתיים מעולם הטבע ועל הדרך הילדים יקבלו בונוס - חיזוק האנגלית.

קישור לפעילויות הווירטואליות במוזאון נמצא כאן.


 

טיול קולינרי - שמישהו יאכיל את פיל

פיל רוזנטל האמריקאי מטייל וטועם את העולם בקלילות ובהומור. התוכנית משלבת תיירות ואוכל, שני נושאים שעושים טוב על הנשמה , מפגשים עם אנשים, מנהגים ומאכלים שמאפיינים את המקום. שמישהו יאכיל את פיל (Somebody Feed Phil) היא סידרה קלילה ונהדרת שמשודרת בנטפליקס, שלוש עונות שיקחו אתכם לשווקים, חנויות ומטעמים שמעבר לים וגם כאן ליד הבית (חפשו את הפרק השלישי בעונה הראשונה בו פיל מבקר בתל אביב).



 

מסע אל תוך עצמך - חושבים טוב

עטיפת הספר חושבים טוב
חושבים טוב עם יהודית כץ

איך אתם חיים? אתם מנהלים את החיים שלכם או נותנים לחיים לנהל אתכם? אתם לוקחים את מה שהחיים מזמנים לכם בהשלמה, מקבלים כגזרת גורל את מקום העבודה, המחויבויות החברתיות או המשפחתיות והעיסוקים או בוחרים כל יום מחדש להיות במקום בו אתם נמצאים?

life is too short to drink a bad coffee

משפט שראיתי על קיר בית קפה בבלגיה שהוא הרבה יותר מכוס קפה, הוא דרך להתבונן על העולם. להבין שהחיים הם כאן ועכשיו וצריך לבחור אותם ולהנות מהם. הפסיכולוגיה החיובית נותנת כלים להתבוננות מיטבית על העולם, מעודדת אותנו ללמוד ולהכיר ומכוונת אותנו לדברים שעושים לנו טוב. יהודית כץ מנגישה את עולם הפסיכולוגיה החיובית בהרצאות שלה ובפודקסט המוצלח והמצליח - חושבים טוב. ועכשיו הספר. צאו למסע בתוך עצמכם וקחו את החיים שלכם בידיים, תלמדו המון ותגדלו עוד קצת עם כל למידה חדשה, תתפתחו ותצמחו ותגלו שהאושר מחכה לכם בפינה.

הספר חושבים טוב - להעז לחיות את החיים המתאימים לך יצא עכשיו מהמכבש והוא זמין לרכישה בחנויות וברשת בגרסה המודפסת המסורתית בגרסה הירוקה של אפליקציית עברית.

 

אירוח מסביב לעולם עם Airbnb

צאו לביקור בחוות כבשים בניו זילנד, סיור אומנות בליסבון או שיעור אפיה בשוודיה. אתר airbnb מחבר בין מארחים למטיילים לחוויות אונליין בכמה תחומים - בעלי חיים, אמנות, אפייה, ריקודים ועוד. חוויות של למידה, סיורים וסדנאות שמועברות על ידי מארחים מקומיים מהעולם ומגיעות אלכם הביתה דרך הזום.

איגור מזמין לסיור וירטואלי באומנות הרחוב של ליסבון , אקירה מלמד קליגרפיה יפנית, על כלי הקליגרפיה ושיטת העבודה ומה זה KANJI וליאה מלמדת להכין עוגות שוודיות מהמטבח הביתי שלה בשטוקהולם.

את הפעילות אפשר לעשות עם עצמכם או בקבוצה של אנשים שיתחברו יחד לחוויה משותפת, כל אחד מהבית שלו. אחלה רעיון לפעילות גיבוש או לפגישת חברים מרוחקים.


אישה מראה איך להכין עוגיות
ליאה מלמדת להכין עוגיות שבדיות. תמונות מתוך האתר

 

ריחות איטליה במטבח שלי

אוכל זה טעמים וריחות, לגעת ולהרגיש. כל מה שקרוב. איך זה מסתדר עם המרחק? מסתבר שאפשר לחדד את החושים וללמוד לבשל ולאפות עם הנחיות מרחוק. בתקופת הקורונה המטבח שלי קופץ לביקורים באיטליה בסדנאות בישול ואפייה של מיכל מילרד ואיתי נוביק - הדרבי האיטלקי. התחלנו בניוקי, עברנו למתוקים והמשכנו עם פיצות ופסטה. הכי איטליה שאפשר, כאן בישראל.

בסדנה, שהועברה בזום, כולם עובדו ביחד שלב אחרי שלב, כל אחד במטבח שלו. שואלו שאלות, התייעצו אם הבצק טפח מספיק ואם הבלילה במרקם הנכון, אם העוגה אפויה מספיק והחיתוך נכון. כבר קרה שבזמן שהכנתי מתכון בפעם הראשונה מול ספר בישול התלבטתי ולא הייתי בטוחה שהתוצאה שקיבלתי נכונה. בסדנה יכולתי לקבל פידבק מידי והכוונה. בבית שלנו היתה חגיגה משפחתית - עבודת צוות של בני המשפחה שחותכים, מערבבים ולשים וערמות של תוצרים להנות מהם עם המשפחה והחברים.


יצאתם לטייל מהספה בבית וגיליתם מקומות מופלאים?

שתפו בתגובות מה מצאתם.

 

נהניתם לקרוא?

רוצים עדכונים למייל כשיעלה פוסט חדש? זה המקום להירשם

נעים להכיר

דיוקן 2 - 71.jpg

ברוכים הבאים לבלוג שלי, הבית שלי לטיולים. כאן אני משתפת בידע שלי על עולם הטיולים.

 

אני גלית, מטיילת מקצועית חובבת אומנות ומכורה לקפה. 

אני יועצת טיולים ומתכננת טיולים באירופה למשפחות וזוגות, בונה טיול מותאם אישית לאנשים שאוהבים לטייל, לחוות ולבלות. 

מידע נוסף על טיולים באירופה, מקומות, טיפים והמלצות תמצאו באתר ובבלוג.
 

אם אתם מתכוונים לטייל באירופה לבד, בזוג או עם המשפחה ולא יודעים מאיפה להתחיל הגעתם למקום המתאים. דברו איתי וביחד נבנה תוכנית טיול מותאמת אישית שתתאים לכם ולמה שאתם אוהבים.

פוסטים נוספים בבלוגטיול

bottom of page