top of page
  • תמונת הסופר/תהחופש לטייל

אתונה למתחילים - טיול בשלושה ימים

עודכן: 7 באפר׳

שלושה ימים מופלאים באתונה למתחילים - המלצות למסלולי טיול במרכז העיר אתונה, העובר במקומות השווים של העיר שמתאים למי שמגיע בפעם הראשונה לאתונה.

ציור רחוב על קיר
אתונה - עיר של שילובים

באמצע חודש יוני, בסופ"ש של רגע לפני היציאה לחופש הגדול טסתי עם חברה לטיול קצר באתונה, שלושה ימים מלאים של כל טוב שהמוטו העיקרי היה הכרות איטית ורגועה עם העיר. למרות שלקחנו את הזמן באיזי ולא מהרנו לשום מקום, הימים היו עמוסים בחוויות ושקיות, תוצאה של מפגשים מעניינים עם מעצבים וגודיז מקומיים שפשוט היינו חייבות לקחת הביתה. את המידע והטיפים ריכזתי כאן במדריך אתונה למתחילים. כאן תתחילו את המסע שלכם בעיר הבירה היוונית - אתונה.


את האווירה של אתונה סופגים ברחובות. הדרך הטובה ביותר להכיר את העיר ולהתחבר לאתונאים היא בשיטוט, הליכה איטית ברחובות וסמטאות שכונות העיר. אם תלכו מספיק לאט ותהיו ערניים תגלו המון אוצרות בדרך. האתונאים שאני פגשתי היו אנשים חמים ומקבלי אורחים ששמחו לפתוח בשיחה ולשתף בקסמים של העיר. החוויות הנעימות ביותר בעיר התרחשו כששיחות כאלו התגלגלו וחשפו את החיים המקומיים.


בטיול הזה, שהיה הביקור הראשון שלי באתונה התמקדתי במרכז ההיסטורי של העיר, באזור שבין משולש הכיכרות המרכזיות - סינטגמה - מונוסטרקי - אומניה והאזורים שבסביבה. למרות שזהו האזור המרכזי המתוייר ביותר בעיר לא רק שלא הרגשתי בתוך מכונת תיירות, אחת מתוך המונים, אלא שהתחושה הייתה של אורחי כבוד - תודה שהגעתם לבקר באתונה. נעשה כל מה שאפשר כדי שיהיה לכם נעים בעיר. אולי זה בגלל התקופה של תחילת התאוששות התיירות והשמחה של החזרה לשגרת התיירים אבל נראה לי שהיוונים תמיד כאלו נחמדים.

 

איך מגעים משדה התעופה באתונה לעיר?

מונית משדה התעופה באתונה אל העיר

הדרך הנוחה ביותר להגיע אל אתונה משדה התעופה היא במונית. נחתתי באתונה בשעת בוקר מוקדמת וחצי שעה אחרי הנחיתה כבר הייתי מחוץ לטרמינל, מוכנה להתחיל להכיר את העיר. שורה ארוכה של מוניות מחכה למגיעים מחוץ לטרמינל בשיטת הראשון מתמלא ונוסע ומפנה מקום לבא אחריו. מחיר הנסיעה לעיר אמור להיות קבוע ואחיד - 35 יורו לנסיעה ביום, 50 יורו לנסיעה בלילה. שימו לב שאתם מקבלים עודף (או משאירים טיפ מבחירה) ומקבלים קבלה על הנסיעה. הנהגים שאני נסעתי איתם ניצלו את חוסר הערנות שלי בעניין. נסיעה של כארבעים דקות משדה התעופה עד שכונת פלאקה, כולל פקקי בוקר בשכונות אתונה ואנחנו עם המזוודות בפתח המלון.


אפשרויות לנסיעה במונית מהשדה אל העיר

  • לקבוע עם נהג מונית שיבוא לאסוף אתכם עם הנחיתה. יש כמה נהגים המציעים את שרותם. שמות ומספרי טלפון אפשר למצוא בפוסטים בפייסבוק.

  • לקחת מונית מזדמנת מתור המוניות שנמצא ביציאה מדלת הטרמינל.

  • להזמין מונית דרך אפליקציית UBER או אפליקציית BEAT. היתרון בשימוש באפליקציה היא שמחיר הנסיעה ידוע מראש, התשלום מתבצע דרך האפליקציה ומתקבלת קבלה על הנסיעה. יתרון נוסף הוא שהנהגים שעובדים עם האפליקציה הם נהגים שהמהימנות שלהם נבדקה והם מקבלים חוות דעת על השירות שנתנו ולכן ישתדלו לתת שירות אמין (מה שלא תמיד אפשר להגיד על כל נהגי המוניות בעיר).


תחבורה ציבורית משדה התעופה אל העיר

מטרו - קו המטרו הכחול (קו 3) מגיע משדה התעופה אל כיכר סינטגמה שבמרכז העיר. עלות הנסיעה - 10 יורו. הנסיעה נוחה וזולה אך יכולה להיות בעיתיית. יחד עם שאר הנוסעים עולים על הקו גם כייסים שמנסים לנצל את המצב במיומנות רבה ולנקות את התיירים מכסף, כרטיסי אשראי ודרכונים. הבעיה משמעותית במיוחד בקו המגיע אל שדה התעופה. ההמלצה שלי היא להוסיף עוד כמה יורואים כדי לזכות בנסיעה בטוחה ולחסוך את עוגמת הנפש שעלולה להיגרם.


אוטובוס - קו האוטובוס X95 נוסע לאורך כל שעות היממה משדה התעופה אל כיכר סינטגמה. עלות הנסיעה - 6 יורו. אם אתם מטיילים בתקציב נמוך זו אפשרות עדיפה לנסיעה בתחבורה הציבורית.

 

איפה ישנים באתונה?

לובי של מלון
מלון בראון אקרופול - מהמלונות החדשים בעיר

המקום המומלץ ללינה באתונה הוא במרכז - ברחובות הקרובים לכיכר סינטגמה, מדרחוב Ermo, כיכר מונסטיראקי והשכונות פלקה ופסיירי. מלון או דירה באזורים אלו יבטיחו שתוכלו להגיע כמעט אל כל המקומות המרכזיים בהליכה ברגל של עד רבע שעה.

המלצות על מלונות ודירות במרכז העיר אתונה והשכונות המומלצות ללינה בפוסט - מקומות לינה מומלצים באתונה.


מלון בוטיק משפחתי - Sweet Home hotel

המלון שבחרתי הוא מלון משפחתי קטן, פשוט ובסיסי שנבחר בזכות המיקום המרכזי שלו - במרחק הליכה של כמה דקות מהנקודות המרכזיות בעיר, החדרים היפים והביקורות הטובות שקיבל. הזמנתי חדר בייסיק זוגי שהיה קטן למדי (לטעמי בגודל מספק) עם חלון פנימי וענה על הצורך של מקלחת חמה, חדר נעים ומיטה נוחה. במלון חדרים קצת יותר גדולים, חלקם עם מרפסת הפונה לחזית הרחוב. הרחוב בו נמצא המלון הוא רחוב צדדי קטן ושקט שכמעט ואין בו תנועת מכוניות כך שתוכלו גם להיות במרכז וגם להנות מהשקט.

כתובת: Patroou 5, Athina

להזמנת חדר במלון: Sweet Home hotel

 

איך מתניידים באתונה

רציף תחנת מטרו
תחנות המטרו באתונה נקיות ומוארות

הדרך הטובה ביותר להכיר את העיר היא דרך הרגליים. למרות שאתונה היא עיר מטרופולין של כ - 5 מליון תושבים, מרכז אתונה לא גדול ורוב המקומות נמצאים במרחק הליכה. אם מקום הלינה שלכם נמצא במרכז (על הציר שבין כיכר סינטגמה לכיכר מונוסטראקי ובסביבה הקרובה) סביר להניח שתוכלו להגיע בהליכה לכל מקום.


תחבורה ציבורית

באתונה פועלת תחבורה ציבורית טובה ויעילה הכוללת מטרו, אוטובוסים וחשמלית. סביר להניח שתעזרו ברכבת המטרו בלבד, המגיעה גם למקומות מרוחקים יותר מהטבעת המרכזית ואפילו מגיעה עד שדה התעופה. תחנות המטרו חדשות יחסית ונקיות ורוב הרכבות חדשות ונוחות. באופן כללי יש תחושה של ביטחון אישי במטרו אבל בזמני השיא יכול להיות עומס במקום ורצוי מאד לשמור על החפצים האישיים קרוב ולא בתיק על הגב. כמו שכבר ציינתי, רצוי להימנע מנסיעה במטרו לשדה התעופה אבל בכל שאר הקווים לא אמורה להיות בעיה של ביטחון אישי, כולל בתחנת אומוניה, שיש כאלו המזהירים מאי נעימות במקום.

כרטיסים למטרו אפשר לקנות במכונות האוטומטיות בכניסה לתחנה, במזומן או באשראי. אפשר לקנות כרטיס לנסיעה בודדת, לכמה נסיעות או לכמה ימים. הכרטיסים מתאימים גם לנסיעה באוטובוסים ובחשמלית. שימו לב כי לנסיעה לשדה התעופה יש לקנות כרטיס מיוחד. את הכרטיס יש לתקף בעמדות הכניסה לרציף וביציאה מהתחנה. עוד מידע על המטרו תמצאו באתר.


מוניות

כבישי העיר אתונה מלאים במוניות צהובות. נראה שכולם מחפשים פרנסה ומחכים לנוסעים. ההמלצה היא להימנע מלעצור מונית מזדמנת בכביש ולהעדיף הזמנת מונית בעזרת אפליקציית Uber או אפליקציית Beat.


אוטובוס Hop-on Hop-off

אוטובוס התיירים Hop on Hop off
אוטובוס התיירים Hop on Hop off

הדרך הנוחה ביותר לעשות סיבוב בין אתרי העיר היא באמצעות אוטובוס התיירים Hop-on Hop-off המוכר לנו מערי בירה אחרות באירופה . אני ממליצה על הנסיעה באוטובוס לאנשים שהגיעו לעיר לזמן קצר ורוצים לעבור דרך מקומות העניין ההיסטורים והתיירותיים, לאלו המבקשים להימנע מהליכות מרובות ולמשפחות המטיילות עם ילדים צעירים. היתרון הגדול של האוטובוס הוא שאפשר להגיע בקלות באוטובוס ממוזג (קריטי בתקופת הקייץ החמה), לעלות ולרדת כמה שרוצים ולראות את האתרים חלקם מהאוטובוס וחלקם לרדת ולראות מקרוב. התחנה הקרובה למרכז היא בכיכר סינטגמה (Syntagma Square) קרוב לשער הכניסה לגנים הלאומיים.

כרטיסים לאוטובוס לרכישה כאן.

 

מרכז אתונה בין הכיכרות


מרבית המקומות המרכזיים לטיול מתחילים באתונה נמצאים סביב שלושת הכיכרות המרכזיים: כיכר סינטגמה (Syntagma), כיכר מונסטיראקי (Monastiraki) וכיכר אומוניה (Omonia). ביקור ראשון בעיר יהיה ברובו בתוך משולש הכיכרות והאזורים הקרובים אליהם.


כיכר סינטגמה (Syntagma)

כיכר סינטגמה היא אחת הכיכרות המרכזיות באתונה, מקום מושבו של הפרלמנט היווני. חיילי המשמר הנמצאים ליד קבר החייל האלמוני שבכיכר עושים טקס החלפת משמרות קצר בכל שעה עגולה, בדומה לחיילי המשמר הבריטים. אם אתם בסביבה תזמנו את ההגעה לכיכר לזמן הטקס ותחשפו למסורת היוונית של הטקס שכולל את התלבושת האופיינית והתנועות שבעיניים של חיילים ישראלים לשעבר נראים קצת, איך להגיד בעדינות - שייכות לעולם אחר. לא הייתי ממליצה להגיע לכיכר באופן מיוחד כדי לצפות בטקס. אתם עלולים להתאכזב.


מתחת לכיכר נמצאת תחנת המטרו המפגישה את הקו הכחול (המגיע אל שדה התעופה) עם הקו האדום. בתוך התחנה נמצא מוזיאון ארכאולוגיה פתוח המציג את הממצעים שנמצאו במקום בזמן חפירת התחנה. חלק מהמצעים מקוריים וחלקם העתקים ובהם רצפת פסיפס ועמודי שייש מהמאה הרביעית לספירה. התצוגה פתוחה חינם למבקרים בתחנה. אין צורך לנסוע במטרו כדי להנות מהתצוגה אלא רק לרדת במדרגות מהכיכר אל מפלס התחנה. הקומה הראשונה מוקדשת לתערוכה המעניינת.

כדים עתיקים בתצוגה
המוזאון בתחנת המטרו - ממצאים ארכאולוגיים מעניינים

בסביבה הקרובה


שכונת קולונאקי (Kolonaki)

קולונאקי היא השכונה היוקרתית של אתונה, המקום בו ממקומות שגרירויות וחנויות הבוטיק היוקרתיות של העיר, גלריות אומנות וחנויות מעצבים. רחובות מהודרים ואווירה של שיק מעוצב, כמו שהייתי מצפה למצוא בשכונה שכזו הם לא חלק משכונת קולנאקי. הרחובות נראים סטנדרטים למדי במושגים תל אביביים ובכל זאת יש משהו מיוחד בשכונה הזו. במדרחוב Voukourestiou נמצאות חנויות של מותגי היוקרה לואי ויטון, פראדה, דיור ואחרות המעידות על האופי היוקרתי של השכונה. לצידן נמצאות בשכונה חנויות בוטיק מעניינות שהפריטים בהם במחירים סבירים לכיס הישראלי

הרחוב המרכזי של השכונה הוא רחוב Patriarchou Ioakim לאורכו נמצאים חנויות, מסעדות, בתי קפה ומלונות. התחילו את הביקור שלכם בשכונה מרחוב זה וממנו צאו לרחובות שלצידיו.


הגנים הלאומיים באתונה
עצים בגן
הגנים הלאומיים - הפנינה הירוקה של העיר

הגנים הלאומיים הם הריאה הירוקה של אתונה, מקום של שקט וצל בלב המולת העיר. הגנים הוקמו החל משנת 1800 לבקשת המלכה אמיליה שרצתה גן אנגלי בגינה האחורית של הארמון. באותם הימים ארמון המלוכה היה בבניין בו נמצא היום בית הפרלמנט והגן, שהיה מוקף בחומה, שימש את המלך והמלכה בלבד. בשנת 1974, כאשר בוטלה המלוכה ביוון, הפך הגן לציבורי והיום הוא פתוח לכולם משעת הזריחה ועד שעת השקיעה. אם תהיו בגן סמוך לשקיעה ותשמעו מרחוק קולות של משרוקית תדעו שלא מדובר בתהלוכה או הפגנה אלא באנשי הגן המסמנים למבקרים שעליהם לצאת מהגן לפני שנסגרים השערים.

בגן שבילי הליכה בין העצים, מדשאות ואזורי ישיבה מוצלים. עוד תמצאו במקום גן חיות קטן ובריכה שמעליה גישרון ובה שוחים ברבורים. הביקור בגן מתאים לכל הגילאים להפוגה קטנה של שקט, במיוחד אם אתם מטיילים עם ילדים שרוצים מקום לשחק.


מדרחוב Ermou

רחוב ארמו (Ermou) הוא רחוב ארוך המתחיל בכיכר סינטגמה, מגיע אל כיכר מונסטיראקי וממשיך ממנו עד הכביש הראשי ברחוב Tsaldari. חלק הרחוב שבין שתי הכיכרות הוא מידרחוב ארוך בו מרוכזות חנויות המותגים הבינלאומיים. זהו המקום לעשות שופינג באתונה. הכל נמצא לאורך רחוב אחד - H&M, STRADIVARIUS, BERSHKA, ZARA ועוד. אם אתם מחפשים הפוגה מהשופינג עלו לקומה האחרונה ב MARKS & SPENCER שם תמצאו קפה עם נוף לאקרופוליס. פרט חשוב נוסף - בצמוד לבית הקפה יש שירותים ללקוחות החנות.


באחת מהסמטאות היוצאת מהרחוב מצאתי שני מקומות שווים להתרעננות קצרה לקפה של בוקר או לארוחת צהריים זריזה עם המקומיים. הסמטה נקראת Fokionos והיא נמצאת בצמוד לבית הכל בו מרקס & ספנסר.

בית קפה
מימין - קפה Le Petit Village ומשמאל השכן Meet the Greek

קפה Le Petit Village - בית קפה מקומי צעיר וקטן. בעל המקום המקסים קיבל אותנו בחיוך בפעם הראשונה ובפעם השניה זכר מה אנחנו אוהבות. פינה קטנה של שקט במרכז העיר לשתות קפה פרדו ולתת לרגליים לנוח.

כתובת: Fokionos 2, Athina


בית אוכל Meat the Greek - צמוד לקפה נמצא המקום לארוחת צהריים על הדרך. כמו ברוב המקומות בעיר מגישים כאן סוולאקי - מאכל הדומה ללאפה הממולא לרוב בבשר ותוספות אחרות. אנחנו הזמנו סוולאקי צמחוני עם ציפס וסלט יווני שהיה מושלם.

כתובת: Fokionos 4, Athina

 

כיכר מונסטיראקי (Monastiraki)

כיכר מונסטיראקי היא הלב הפועם של העיר, המרכז הצבעוני אליו מתרכזים כולם, ממנו יוצא שוק הפשפשים, הדרך אל האתרים ההיסטוריים ושכונת פלאקה המתויירת. מעבר לכביש נמצאת שכונת פסאיירי המעניינת. הנוף הנשקף מהכיכר אל האקרופוליס משגע ומומלץ מאוד להגיע אל הכיכר לפחות פעם אחת ביום ופעם אחת בליילה כדי להנות מאווירת המקום. בבתי המלון שסביב הכיכר נמצאת אחת מסצנות הבילוי הפופולאריות בעיר - roof top - ברים על גגות העיר המציעים לצד הקוקטלים נוף לאקרופוליס. עוד בקרבת הכיכר מסעדות המגישות אוכל יווני מקומי. אישית אני משתדלת להמנע ממסעדות הנמצאות בלב אזור התיירות ועלולות להיות מלכודת תיירים. יש מספיק מקומות אוכל מעניינים ואותנטיים באזור. תחנת המטרו מונסטראקי נמצאת ממש בתוך הכיכר ובאמצעותה אפשר להגיע בקלות אל הכיכר וממנה לאזורים אחרים בעיר.

שימו לב שבסופי שבוע ובתקופת שיא התיירות הכיכר יכולה להיות עמוסה ולשמש שטח פעולה קל לכייסים. אין צורך לחשוש מביקור במקום אך מומלץ להשאיר את דברי הערך עמוק בתוך התיק ולא בכיסים ולשים את התיק מקדימה ולא על הגב.


בסביבה הקרובה


שוק הפשפשים ( Flea Market‏)

תחילתו של השוק בסמטה Ifestou היוצאת מכיכר מונוסטרקי, צמוד לתחנת המטרו. לא תוכלו לפספס את המקום בזכות השלט הגדול שבכניסה ובזכות זרם המבקרים שהולך לכיוון. ככה זה כשנמצאים באחד המקומות המתויירים ביותר בעיר. השוק עצמו הוא סימטאות של חנויות בגדים ומזכרות. זה המקום לקנות סנדלי עור במחיר מצחיק או חמסה נהדרת. לקראת סוף הסמטה יש פניה ימינה אל סימטת Avissiniai ובה חנויות המוכרות רהיטים עתיקים וחפצים משומשים. זה אזור ה"פשפשים" של השוק שפועל לאורך כל ימות השבוע. בימי ראשון מצטרפים למקום דוכנים רבים ואפשר למצוא מציאות מיוחדות.


שכונת פלאקה (Plaka)
בתים יפים בשכונת פלאקה
השכונה הציורית פלאקה

פלאקה היא השכונה הציורית של אתונה. סמטאות צרות בהן בתי אבן צפופים בבנייה נמוכה המזכירה כפר יותר מאשר עיר גדולה. כמו במקומות אחרים בעיר גם בשכונה זו בתים רבים עברו שיפוץ, הרחובות מטופחים ונעימים ויש מעט מאד גרפיטי פרוע כמו שרואים בשכונות פחות מטופחות בעיר. האווירה בפלאקה שקטה ונעימה לשיטוט. בשעות הערב מתמלאים בתי הקפה והמסעדות, במיוחד אלו הנמצאים על המדרגות של פלאקה - גרמי מדרגות ארוכות ורחבות שלצידן בתי קפה. בתי העסק מוציאים אל המדרגות כיסאות ושולחנות קטנים והמקום כולו הופך למסיבה צבעונית שמחה. להגעה חפשו את הסמטאות Minsikleous ו - Erechtheos. מסעדה מומלצת באזור היא Yiasemi‏ בכתובת: Mnisikleous 23.

אזור נוסף של מסעדות הוא בקרבת מוזאון האקרופוליס ברחוב Makrigianni. מסעדה מומלצת ברחוב היא GREEK STORIES בכתובת Makrigianni 19-21. אני אכלתי במסעדה Yard, all day bar restaurant‏ מרקים מעניינים. כתובת: Makrigianni 17.

רחוב Adrianou הוא רחוב ארוך שבחלקו (החל ממספר 95) הופך למדרחוב של חנויות מזכרות ומוצרים מקומיים. אני ממליצה מאד לטייל באזור ולהנות מהאווירה המקומית. בחנות התכשיטים Athens Protasis מצאתי אוצרות של ממש. כתבתי על כך כאן.


מוזיאון האקרופוליס
תמונות מהמוזאון
מוזאון האקרופוליס

גם אם ארכאולוגיה היא לא התחום הכי חזק שלכם אל תפספסו את הביקור במוזיאון האקרופוליס. מבנה המוזיאון הוא יצירה בפני עצמה, לפני שדיברנו על המוצגים שבו.

הפופולאריות הגדולה של המוזיאון יכולה ליצור תורים ארוכים בכניסה (במיוחד בימי קורונה אלו בהם נעשת בדיקת מסמכים בכניסה) ולכן במיוחד אם אתם מגיעים בתקופת השיא או בסופי שבוע אני ממליצה לקנות כרטיסי כניסה שעוקפים את התור


שכונת פסאיירי

השכונה הכי פלורנטינית של אתונה, צבעונית מציורי הרחוב שגודשים את הקירות ומהאנשים הגרים והמבקרים בשכונה. למרות היותה אחת השכונות הכי מתויירות בעיר, שכונת פסאיירי נשארה אותנטית ומיוחדת. כיכר איירון (Iroon, כיכר הגיבורים) הנמצאת בליבה של השכונה נראת כמו לקוחה מסרט רומנטי. כיכר קטנה שמסביבה בתי קפה ומסעדות ועל קירות המבנים ציורי קיר גדולים ומרשימים המשתלבים עם עבודות האומנות והגרפיטי הרבות המפוזרות בשכונה, שהפכו לאחד ממוקדי העניין והמשיכה שלה. בסופי השבוע ובערבי הקייץ השכונה הופכת למקום בילויי מרכזי של צעירי העיר המבלים בברים הרבים המפוזרים באזור.

בשנים האחרונות נבנו בשכונה מלונות בוטיק קטנים שהופכים את המקום לאזור מעולה ללינה בזמן ביקור בעיר, במיוחד לבלייני הליילה שאוהבים להיות במרכז העניינים. אם אתם מאלו שמחפשים מקום שקט ללינה הייתי שוקלת לחפש אזור פחות מרכזי והומה.

 

כיכר אומוניה

הכיכר המרוחקת מהמרכז היא כיכר אומניה. המקום הזה מרוחק תרתי משמע, גם גאוגרפית וגם תיירותית. הכיכר שנבנתה באמצע המאה ה - 19 היתה בעבר מרכז מסחרי ותרבותי. מאז חלפה התהילה והמקום ירד מגדולתו. בשנים האחרונות נעשה מאמץ לשנות את פני המקום ולהחזיר לאזור את הזוהר, הכיכר חודשה ובתי מלון חדשים נפתחו בכיכר.


בסביבה הקרובה


חנות הקפה Loumidi
תמונות היסטוריות של חנות הקפה
ההיסטוריה של לומאני (התמונה מתוך אתר החנות)

חנות קפה מיתולוגית שתחילתה בשלושה אחים שחיפשו פרנסה ופתחו חנות מכולת בפיראוס. מאה שנים אח"כ חנות הקפה היפייפיה היא שם דבר באתונה. מלבד קפה נמכרים בה מוצרים מתוצרת יוון, מתוקים, דבש,ריבות ועוגיות. אם אתם רוצים להביא אתכם מטעמים מאתונה זה המקום לקנות אותם.

כתובת: Aiolou 106, Athina 105 64


אל כיכר אומוניה תגיעו אחרי ביקור בשוק העירוני דרך רחוב Athinas לסיבוב קצר להתרשמות, ממנו תוכלו להמשיך אל רחוב Panepistimou לאורכו תמצאו שלושה מבנים נאו קלאסיים יפייפיים - הספרייה הלאומית, האקדמיה למדעים ומשרדי האוניברסיטה.

עוד בהמשך הרחוב נמצא בית הכל - בו ΑΤΤΙΚΑ, חנות הדומה לכל - בו המשביר לצרכן המוכר לנו בה נמכרים פריטים מסוגים שונים. אם אתם לא ממהרים כנסו לחנות ועברו בין הקומות לספוג קצת מהאווירה האתונאית.

כתובת: Panepistimiou 9


סופו של רחוב Panepistimou יביא אתכם אל כיכר סינטגמה.


 

פוסטים נוספים על אתונה


 

מתכננים טיול ביוון וצריכים עזרה בתכנון הטיול?

דברו איתי או שלחו הודעה בווטסאפ - גלית 054-4460042


 

נהנתם לקרוא?

רוצים עדכונים למייל כשיעלה פוסט חדש? זה המקום להירשם





נעים להכיר

דיוקן 2 - 71.jpg

ברוכים הבאים לבלוג שלי, הבית שלי לטיולים. כאן אני משתפת בידע שלי על עולם הטיולים.

 

אני גלית, מטיילת מקצועית חובבת אומנות ומכורה לקפה. 

אני יועצת טיולים ומתכננת טיולים באירופה למשפחות וזוגות, בונה טיול מותאם אישית לאנשים שאוהבים לטייל, לחוות ולבלות. 

מידע נוסף על טיולים באירופה, מקומות, טיפים והמלצות תמצאו באתר ובבלוג.
 

אם אתם מתכוונים לטייל באירופה לבד, בזוג או עם המשפחה ולא יודעים מאיפה להתחיל הגעתם למקום המתאים. דברו איתי וביחד נבנה תוכנית טיול מותאמת אישית שתתאים לכם ולמה שאתם אוהבים.

פוסטים נוספים בבלוגטיול

bottom of page