top of page
  • תמונת הסופר/תהחופש לטייל

שווארצע פרייטאג - בלאק פראיידי לזהירים

עודכן: 4 באוק׳ 2022

שווארצע פרייטאג שמח עם קניה בטוחה ברשת, הכללים שכדאי להכיר לפני השופינג האינטרנטי הבא שלכם.

שמלות לילדות תלויות בדוכן בשוק
קניות אופליין בשוק כמו בעולם הישן שונות מקניות און ליין ברשת

בלאק פריידי או שווארצע פרייטאג, מה זה משנה איך נקרא לחגיגה הזו? העיקר שיהיה בזול :)

מילות הקסם שמופיעות בכל פרסום אפשרי בתקופה האחרונה גורמות לנו לחדד את חושי השופינג, לפתוח את הארנק ולהצטרף לחגיגת הקניות האמריקאית שכבר מזמן הפכה לבינלאומית. בעוד שרכישת חפצים ברשת הפכה לעניין של שיגרה, יש כאלו שעדיין לא עברו את מחסום החשש בהזמנה וירטואלית של חופשות - טיסות, בתי מלון, ביטוח נסיעות וכרטיסים לאתרים ואטרקציות, הכל זמין ברשת לקניה מהירה וזולה. עולם התיירות מפגין נוכחות מרשימה ברשת והזמינות והתחרות באים לידי ביטוי במחירים אטרקטיביים לאורך כל השנה, במיוחד בחגיגת קניות כמו בלאק פריידי וגם אם אתם חוששים כדאי לכם לבדוק את המבצעים שהכינו בשבילכם ולהשתתף בחגיגה.


לפני שאתם לוחצים על הכפתור ומזמינים, קבלו את כללי הברזל שצריך להכיר לפני רכישה ברשת כדי לבצע רכישה בטוחה -


אתר מאובטח

בצעו את הרכישות שלכם באתרים מאובטחים בלבד. איך מזהים אתר מאובטח?

* בתחילת שורת הכתובת בדפדפן יופיע ציור של מנעול או מפתח

* כתובת האתר תתחיל ב https ולא http. האות S מציינת אבטחה (secured)



תשלום מאובטח

העדיפו לבצע את התשלום דרך ספק צד שלישי כמו paypal, כך שלא תצטרכו להקליד את פרטי כרטיס האשראי שלכם באתר בו אתם מבצעים את הרכישה. אם תבחרו לשלם ישירות דרך כרטיס האשראי שלכם וודאו שהאתר לא שומר את פרטי הכרטיס.


טיפ חשוב - בצעו מעקב קבוע על הרכישות בכרטיס האשראי וודאו שאתם מכירים את הרכישות שבוצעו בכרטיס. אם תגלו שנעשה שימוש בכרטיס שלכם לרכישה שלא אתם ביצעתם פנו אל חברת האשראי ובקשו החזר כספי בתהליך הנקרא התכחשות לעסקה.


רשת מאובטחת

העדיפו לבצע את הרכישות בזמן שימוש ברשת שאתם מכירים את בעליה (בבית או במקום העבודה) והימנעו מרכישות בזמן חיבור לרשת פתוחה במקום ציבורי או ממחשב שאינו שלכם (כמו מחשבים הנמצאים בבתי המלון או בספריה ציבורית) כדי למזער את אפשרות גנבת פרטי האשראי שלכם.


אתרים מוכרים

העדיפו לרכוש רק מאתרים גדולים ומוכרים כמו booking לרכישת חדרי מלון, חברות תעופה כמו אל על, Ryanair או Wizz air ואתרים המוכרים כרטיסים לאטרקציות ואתרים כמו Tiquest.

אם אתם רוכשים בפעם הראשונה מאתר לא מוכר חפשו ברשת מידע על האתר, קראו ביקורות ובדקו את מדיניות הרכישה והביטול של העסקה.


תנאים ידועים

לפני שאתם לוחצים על enter וסוגרים עסקה קראו את כל האותיות הקטנות והכירו את פרטי הרכישה ומדיניות הביטול. גם אם אתם בטוחים שאתם רוצים את המוצר שאתם מזמינים, המחיר נראה לכם אטרקטיבי ואתם בטוחים שלא תתחרטו, יש סיכוי שמחר תחשבו אחרת. לפעמים כדאי לשלם קצת יותר ולקנות מוצר כמו כרטיס טיסה או חדר במלון עם אפשרות לביטול או לשינוי. אם רכשתם כרטיס טיסה ללא אפשרות ביטול או שינוי, מומלץ לשקול לרכוש ביטוח ביטול נסיעה שיאפשר לכם לבטל את הנסיעה ולקבל החזר על ההזמנות שבצעתם.

ימי המכירות בשיאם והאתרים המובילים כבר פרסמו את המבצעים המיוחדים שלהם. זה הזמן לרכוש חופשה חורפית או לתכנן את החופשה המשפחתית לקיץ הבא. על הדברים שצריך לדעת לפני הזמנת כרטיסי טיסה זולים כתבתי בפוסט - יש מבצע על כרטיסי טיסה, לא תקנו?.


 

נהניתם לקרוא?

רוצים עדכונים למייל כשיעלה פוסט חדש? זה המקום להירשם.

נעים להכיר

דיוקן 2 - 71.jpg

ברוכים הבאים לבלוג שלי, הבית שלי לטיולים. כאן אני משתפת בידע שלי על עולם הטיולים.

 

אני גלית, מטיילת מקצועית חובבת אומנות ומכורה לקפה. 

אני יועצת טיולים ומתכננת טיולים באירופה למשפחות וזוגות, בונה טיול מותאם אישית לאנשים שאוהבים לטייל, לחוות ולבלות. 

מידע נוסף על טיולים באירופה, מקומות, טיפים והמלצות תמצאו באתר ובבלוג.
 

אם אתם מתכוונים לטייל באירופה לבד, בזוג או עם המשפחה ולא יודעים מאיפה להתחיל הגעתם למקום המתאים. דברו איתי וביחד נבנה תוכנית טיול מותאמת אישית שתתאים לכם ולמה שאתם אוהבים.

פוסטים נוספים בבלוגטיול

bottom of page