top of page
  • תמונת הסופר/תהחופש לטייל

מקומות לינה מומלצים באתונה

עודכן: 10 בדצמ׳ 2023

באיזו שכונה כדאי לישון באתונה ומהם המקומות המומלצים ללינה? מלון, מלון בוטיק או דירה - קבלו רשימת מקומות לינה מומלצים במרכז אתונה.

הר האקרופוליס באתונה
אתונה - עיר ובליבה אקרופוליס

לינה בשכונות המרכזיות באתונה

אתונה היא עיר גדולה שחיים בה 5 מליון תושבים, עיר הבירה של יוון שמושכת אליה תיירים ומהגרים לצד התושבים המקומיים. מהן השכונות המרכזיות של העיר ואיפה כדאי לישון באתונה?

אם הגעתם לעיר לכמה ימים בודדים של טיול כדאי שתבחרו ללון באחת מהשכונות המרכזיות של העיר - שכונת פלאקה (Plaka) שכונת מונסטיראקי (Monastiraki) או שכונת פסיירי (Psyri). אזורים אלו נמצאים בלב המרכז התיירותי של אתונה ומהם תוכלו להגיע בהליכה או בנסיעה קצרה (כמעט) לכל המקומות המעניינים בעיר. מקום לינה באזורים אלו יבטיח שתמצאו מסעדה / בית קפה / בר במרחק הליכה קצר מהמלון עם סיכוי טוב לנוף לאקרופוליס, המבנה ההיסטורי החשוב ביותר באתונה.

שכונות נוספות הנמצאות במרכז העיר הן שכונת קולונאקי (Kolonaki) היוקרתית ושכונת אקסרכיה האוונגרדית. גם שכונות אלו מומלצות ללינה בביקור באתונה.

בשנים האחרונות התפתחה מאוד התיירות באתונה ונפתחו בה בתי מלון בוטיקיים לצד מלונות גדולים ודירות משופצות מזמינות. מחירי מקומות הלינה באתונה נוחים יחסית לאלו בערי בירה אחרות באירופה, כך שתוכלו למצוא מקום מתאים לכל תקציב.


שכונת פלאקה (Plaka)

שכונת פלאקה היא שכונה ציורית במרכז ההיסטורי של אתונה הנמצאת למרגלות גבעת האקרופוליס. בתי השכונה נמוכי קומה, חלקם משופצים בעלי אופי יווני טיפוסי לצידם טברנות וחנויות המוכרות תוצרת מקומית ומזכרות. בזכות המיקום המרכזי והאופי המיוחד של השכונה האזור הפך למבוקש מאד ותיירותי ומחירי מקומות הלינה בשכונה יקרים יחסית לאזורים מרוחקים יותר.


שכונת מונסטיראקי (Monastiraki)

אחת השכונות המרכזיות בה קורים דברים, יש מקומות בילוי ביום ובליילה, מסעדות וברים. כאן נמצא שוק הפשפשים המפורסם ורחוב הקניות המרכזי Ermou. מלון בשכונת מונסטיראקי ימקם אתכם במרכז העניינים, במרחק הליכה קצר מהמקומות המרכזיים ובלב אזור הבילויים.


שכונת פסיירי (Psyri)

שכונת פסיירי הייתה אזור בתי מלאכה שעשה בשנים האחרונות הסבה למגורים. השכונה ידועה בזכות סצנת הגרפיטי שביחד עם מקומות הבילוי הטרנדים הופכים אותה לשכונה מגניבה ומבוקשת על ידי סטודנטים וצעירים. שכונת פסיירי נמצאת בסמיכות לשכונת פלאקה ולשכונת מונסטיראקי אך מחירי מקומות הלינה בה זולים יותר מאשר בשכונות אלו.


 

מלונות בוטיק מומלצים במרכז אתונה



מלון וילה בראון ארמו הוא מלון בוטיק קטן הנמצא בסמטה שמאחורי מדרחוב הקניות המרכזי Ermou, בין כיכר סינטגמה לכיכר מונוסטרקי, במיקום הכי מרכזי שאפשר. המלון חדש ומעוצב, החדרים נעימים ומפנקים וארוחת הבוקר היא לא פחות מגורמה. במלון חדרים זוגיים - חדר קלאסיק, חדר דלוקס וחדר דלוקס עם מרפסת.

טיפ מניסון אישי - אין הבדל גדול בין גודלי החדרים ובתמורה שתקבלו בכל אחד מהחדרים כך שאם אתם רוצים לצמצם עלויות תוכלו להסתפק בחדר קלאסיק הנהדר. המלצה שלי - מלון מומלץ ביותר ששווה כל יורו.

כתובת: Petraki 26, Athina 105 63

להזמנת לינה במלון Villa Brown Ermou לחצו כאן.



מלון Praxitelous Luxury Suites

חדר במלון
מלון Praxitelous Luxury Suites (התמונה מתוך אתר בוקינג)

מלון בוטיק חדש דנדש מהניילונים במרכז אתונה, קרוב למקומות הבילוי המרכזיים בעיר, באזור של מסעדות ובתי קפה. נמצא במיקום מושלם לטייל באתונה בהליכה לכל המקומות המרכזיים. במלון 18 סוויטות מפנקות, מעוצבות באלגנטיות נעימה שמבטיחה שהות מפנקת. המלון חדש יחסית בבוקינג וכבר מקבל ביקורות מעולות. האורחים ציינו לטובה את רמת השירות הגבוהה, הניקיון וארוחת הבוקר הטעימה, המוגשת בתפריט אישי. בפעם הבאה שאני באתונה אלך לבדוק אותו מקרוב :)

כתובת: loannou Paparrigopoulou 17, Athina 105 61

להזמנת לינה במלון Praxitelous Luxury Suites לחצו כאן.



מלון Ergon house

מלון ERGON HOUSE - המעדנייה
מלון ERGON HOUSE - המעדנייה

מלון Ergon house נמצא בשכונת פלאקה במיקום מרכזי, 300 מטרים מכיכר סינטגמה (Syntagma), 500 מטרים מכיכר מונסטיראקי (Monastiraki) וברחוב המקביל לרחוב הקניות ארמו (Ermou). הקונספט של המלון מציע חווית אירוח מעוצבת ברמה גבוהה. מסעדת המלון זכתה בפרס ”צלחת מישלן“ ונכללה במדריך מישלן לערים מרכזיות באירופה לשנת 2020.

על גג המלון המשקיף אל נוף האקרופוליס מגישים בשעות הבוקר ארוחות בראנץ מפנקות ובערב המקום הופך לבר.

במלון חדרים זוגיים, חדרים לשלושה וחדרים למשפחה של עד 5 אורחים, מתוכם עד 4 מבוגרים. ילד מעל גיל 13 נחשב למבוגר.

בקומת הכניסה של המלון נמצאת חנות / מעדנייה הפתוחה לכולם, גם לכאלו שלא מתארחים במלון.


כמה סיבות טובות להגיע למלון גם אם אתם לא מתאכסנים בו -

  • החנות והמעדנייה - בחנות תמצאו שפע של מעדני יוון - הגבינות והיוגורטים המיוחדים, קצביה ודוכן דגים. אם אתם בסביבה ממליצה לכם להיכנס לקנות כוס קפה איכותית לדרך ולנשנש מאפה (ממליצה על התרד עם הגבינה). חפשו את המדף בו נמצאים תמרוקי הבית של המקום. אני ממליצה על הקרם גוף המעולה (Body milk).

טיפ #1 אם אתם סועדים על גג המלון (קראו את ההמלצה הבאה לפרטים) נסו את קרם הגוף בחדר השרותים שבקומה. יש סיכוי טוב שמהגג תרדו ישר לקומת הכניסה כדי לרכוש לעצמכם בקבוק של קרם.
טיפ #2 המלצת רכישה נוספת בחנות היא בקבוקוני המשקאות - בקבוקונים בנפח של 200 מ"ל של אלכוהול מקומי שיכולים להיות מתנה נהדרת לאלו שמחכים בבית או לעצמכם כדי להמשיך את החגיגה היוונית גם אחרי הטיול. הנפח הקטן של הבקבוקים יאפשר לכם לעלות אותם בתיק היד למטוס (שימו לב - סך הכל מותר להעלות למטוס עד 10 יחידות של עד 100 מ"ל) ולטעום כמה סוגי משקאות.
  • הברנץ' על הגג - בשעות הבוקר (9:30 - 12:00) פועלת מסעדת הגג של המלון לארוחות בראנץ' מפנקות. הפינוק הא באוכל הטעים, השרות המקצועי ולא פחות מכך - בנוף המופלא הפתוח אל האקרופוליס, המוניומנט ההיסטורי המתנשא מעל העיר. המקום פתוח גם לסועדים שאינם אורחי המלון והמחירים סבירים ומשתלמים ביחס לתמורה. מומלץ להזמין מקום מראש.

כתובת: Mitropoleos Street 23, Athina 105 57

להזמנת לינה במלון Ergon house לחצו כאן.



מלון Enattica Suites

מלון אנאטיקה סוויטס (Enattica Suites) הוא מלון בוטיק הנמצא במרכז אתונה, במיקום מעולה הקרוב למקומות בילוי וטיול בעיר. המקום מתאים לאנשים שאוהבים להיות במרכז העניינים, לטייל בעיר ברגל ולמצוא פאב או מסעדה טובה ממש מתחת למלון. המלון מתאים לזוגות (מקסימום תפוסה בחדר היא שלושה אנשים) שמחפשים מקום נקי ונח במקום מרכזי עם נוף לאקרופוליס.

כתובת: Klitiou 5, Athina 105 60

להזמנת לילה במלון Enattica Suites לחצו כאן.



מלון קוקו מאט Coco-Mat Hotel Athens

מלון Coco-Mat Hotel Athens נמצא בשכונת היוקרתית של אתונה קולונאקי (Kolonaki), במרחק הליכה קצר מכיכר סינטגמה (Syntagma) ואזורי הבילוי המרכזיים של אתונה. המלון בדרגת 4 כוכבים מציע חווית אירוח מעוצבת ומודרנית. המלון שייך לרשת חנויות המזרונים ומוצרי שינה Coco-Mat הדוגלת באגנדה של שמירה על הסביבה, טבעיות ואותנטיות הבאה לידי ביטוי גם בעיצוב המלון וחווית הארוח שהוא מציע. מבנה המלון הוקם בשנת 1935 ששופץ בהתאם לקו האידאולוגי של שמירה על הסביבה ושימוש בחומרים טבעיים. המלון משתמש במוצרי חברת קוקו מאט כך שתוכלו להנות ממזרונים נוחים, מצעים טבעיים ומוצרי טיפוח איכותיים. אם אהבתם תוכלו לרכוש לעצמכם סט מצעים בחנות הרשת, הנמצאת בקומת הכניסה של המלון.

מלון נוסף של הרשת באתונה Coco - Mat BC נמצא בשכונת פלאקה, באזור ההיסטורי של העיר.

כתובת: 36 Patriarchou Ioakim, Athens, 10675, Greece

להזמנת לינה במלון Coco-Mat Hotel Athens לחצו כאן.



מלון InnAthens

ברחוב שקט במרכז העיר, סמוך לכיכר סינטגמה והגנים הלאומיים נמצא מלון InnAthens , מלון בוטיק קטן ומעוצב. המלון הוקם במבנה בן 100 שנה ששימש בעבר פנימייה לבנות.

החדרים מעוצבים בקפידה ומצויידים במזרונים ומצעים איכותיים מבית Cocomat ובחדרי הרחצה מוצרי טיפוח מפנקים של Olive

במלון חדרים זוגיים וחדרים המתאימים לארבעה אורחים מבוגרים. ילד מעל גיל 4 נחשב למבוגר.

כתובת: Georgiou Sourri 3 & Filellinon, Syntagma, Athens, 10557, Greece

להזמנת לינה במלון InnAthens לחצו כאן

 

מלונות מומלצים במרכז אתונה


Electra Hotel Athens

מלון ארבעה כוכבים הנמצא במיקום מרכזי, על רחוב הקניות ארמו, במרחק הליכה למרכז העניינים של אתונה וקרוב לתחנת המטרו שבכיכר סינטגמה. על גג המלון בר - מסעדה המשקיף על הנוף של כיכר סינטגמה והאקרופוליס.

במלון חדרים זוגיים וחדר סופריור משפחתי המתאים לעד 4 אורחים. המלון מחשיב ילדים מעל גיל 3 כמבוגרים.

כתובת: Ermou 5 Athens, 105 63

להזמנת לינה במלון Electra Hotel Athens לחצו כאן.



New Hotel

מלון New Hotel הוא מלון מעוצב הנמצא במרכז העיר אתונה. המלון עוצב על ידי האחים קמפנה, מעצבים ברזילאים מוכרים. במלון חדרים זוגיים וחדרים המתאימים לאירוח של עד שלושה אורחים (זוג +ילד. ילדים מגיל 18 נחשבים למבוגרים) קיים במלון חדר עם דלת מקשרת המאפשרת להצמיד שני חדרים ביחד.

כתובת: Fillelinon str. 16, Athens, 10557

להזמנת לינה במלון New Hotel לחצו כאן.



Amalia Hotel

מלון נוסף הנמצא באזור כיכר סינטגמה המרכזית הוא Amalia Hotel. המלון משקיף על הגנים הלאומיים ונמצא במרחק הליכה קצר מהמקומות המרכזיים בעיר.

המלון מתאים לארוח של משפחות ויש בו חדרים עם דלת מקשרת המתאימים לארוח של עד 5 מבוגרים. ילדים מעל גיל 7 נחשבים למבוגרים. תוספת מיטה עבור ילדים עד גיל 5 היא ללא עלות, לילדים בני 6 העלות היא 20 יורו ללילה.

להזמנת לינה ב- Amalia Hotel לחצו כאן.



מלון Sweet Home Hotel

חדרים נעימים במלון Sweet Home Hotel
חדרים נעימים במלון Sweet Home Hotel

מלון Sweet Home Hotel הוא מלון משפחתי קטן במיקום מרכזי בשכונת פלאקה (Plaka).

במלון חדרי בייסיק זוגיים, קטנים למדי עם חלון הפונה לחלל פנימי וחדרים קצת יותר גדולים , חלקם עם מרפסת הפונה לחזית הרחוב. הרחוב בו נמצא המלון הוא רחוב צדדי קטן ושקט שכמעט ואין בו תנועת מכוניות. המלון מעלית אך אינו מונגש בגלל שבשעות הערב נסגרת קומת הלובי והגישה למעלית היא רק מקומה ראשונה ולא מקומת הכניסה, כך שיש לטפס קומה אחת במדרגות.

כתובת: Patroou 5, Athina

להזמנת חדר במלון Sweet Home Hotel לחצו כאן.


 

דירות ומלונות דירות מומלצים במרכז אתונה


Four Streets Athens

מלון דירות יוקרתי במרכז אתונה במרחק הליכה קצר מכיכר מונסטיראקי (Monastiraki)

הדירה כוללת מטבחון מאובזר וריהוט מעוצב. המקום מתאים למשפחות של חמישה עד שבעה מבוגרים (ילד מעל גיל 6 נחשב מבוגר). קיימת גם אפשרות לקבוצה גדולה של 24 מבוגרים.

כתובת: Christopoulou 1, Athina 105 63

להזמנת לינה ב- Four Streets Athens לחצו כאן.



Urban Nest - Suites & Apartments

במרכז שכונת פאסרי הטרנדית, בביניין שהיה בעבר מפעל לנעליים נמצא מלון הדירות Urban Nest. המלון נמצא במרחק של כמה דקות הליכה מכיכר מונסטיראקי (Monastiraki) ומרחוב הקניות ארמו (Ermou). חלק מהדירות כוללות מטבח מאובזר והן מתאימות לשניים עד ארבעה מבוגרים. ילד מעל גיל 13 נחשב למבוגר.

כתובת: Karaiskaki 30, Athens, 10554

להזמנת לינה במלון הדירות Urban Nest לחצו כאן.



מלון דירות Athens Studios

מלון הדירות Athens Studios נמצא קרוב לאזור ההיסטורי של אתונה, ליד מוזיאון האקרופוליס. הדירות ויחידות הסטודיו מצויידות בריהוט מודרני, מטבחון ומרפסת. המקום מציע ארוחות ומתקני כביסה בשרות עצמי, כך שהם מותאמים גם לשהייה ארוכה בעיר. כדי להגיע אל מרכז העיר תוכלו להעזר במטרו, שתחנה שלו נמצאת ממש ליד המלון או ללכת כרבע שעה ברגל.

במלון סוגים שונים של חדרים החל מחדר סטודיו זוגי ובו מיטה זוגית גדולה, מטבחון ומרפסת הצופה לנוף האקרופוליס ועד דירה המתאימה לארוח של 8 מבוגרים (ילדים מעל גיל 4 נחשבים מבוגרים).

כתובת: 3a Veikou Street, Makrigianni , Athens, 11742

להזמנת לינה המלון הדירות Athens Studios לחצו כאן.


 

מפת מקומות לינה מומלצים באתונה

מקומות לינה מומלצים באתונה המוזכרים בפוסט (ומקומות נוספים) על מפת גוגל. לחצו על המפה לפתיחה.


 

נהנתם לקרוא?

רוצים עדכונים למייל כשיעלה פוסט חדש? זה המקום להירשם

נעים להכיר

דיוקן 2 - 71.jpg

ברוכים הבאים לבלוג שלי, הבית שלי לטיולים. כאן אני משתפת בידע שלי על עולם הטיולים.

 

אני גלית, מטיילת מקצועית חובבת אומנות ומכורה לקפה. 

אני יועצת טיולים ומתכננת טיולים באירופה למשפחות וזוגות, בונה טיול מותאם אישית לאנשים שאוהבים לטייל, לחוות ולבלות. 

מידע נוסף על טיולים באירופה, מקומות, טיפים והמלצות תמצאו באתר ובבלוג.
 

אם אתם מתכוונים לטייל באירופה לבד, בזוג או עם המשפחה ולא יודעים מאיפה להתחיל הגעתם למקום המתאים. דברו איתי וביחד נבנה תוכנית טיול מותאמת אישית שתתאים לכם ולמה שאתם אוהבים.

פוסטים נוספים בבלוגטיול

bottom of page