top of page
  • תמונת הסופר/תהחופש לטייל

הזמנת כרטיסי טיסה - איך מזמינים חכם?

עודכן: 6 בדצמ׳ 2023

מה חשוב לדעת בהזמנת כרטיסי טיסה? טיפים להזמנת כרטיסים חכמה שמתאימים לימים של חוסר וודאות ובימים שקטים.

מטוס בזמן טיסה
כרטיסי טיסה - למצוא את הכרטיסים המשתלמים ביותר

טיפים להזמנת כרטיסי טיסה משתלמים


טיפ 1 - להזמין כרטיסי טיסה זולים

הטיפ הזה רלוונטי תמיד, כי מחירים זולים זו הבחירה המועדפת עלינו בכל מצב, במיוחד בתקופה של חוסר וודאות וצורך להקטין סיכונים. השבוע רכשתי כרטיסי טיסה לאתונה לחודש יוני, כרטיסים שלא ניתנים לשינוי או ביטול. כרטיסים לשני אנשים עלו 750 ש"ח, סכום שאני מוכנה לסכן למקרה שיהיו שינויים ולא אוכל לנצל את הכרטיסים. אם הכרטיסים יקרים אני ממליצה לשקול לרכוש כרטיסים שאפשר לשנות או לבטל ובכך לצמצם את הסיכון הכספי.


טיפ 2 - להזמין כרטיסי טיסה רזים

הזמינו רק את כרטיס הטיסה, בלי תוספות. שרותים נוספים כמו הזמנת מקום ישיבה, מזוודה או ארוחה תוכלו להוסיף בהמשך, בזמן הצ'ק אין.

כמה הסתייגויות -

  • הטיפ תקף בתנאי שרכשתם כרטיסים זולים, שלא כוללים שרותים נוספים כמו מקום הושבה ומזוודה.

  • אם חשוב לכם לשבת ביחד בטיסה עם ילדים או בטיסות ארוכות ואתם טסים בתקופות עמוסות תשקלו להוסיף מקום ישיבה בזמן שעדיין יש מקומות פנויים ויש לכם זכות בחירה. ככל שתקדימו להזמין כיסא כך תהיה לכם יותר אפשרויות בחירה שישפעיו על מקום הישיבה במטוס ועלות השירות.

  • הזמנת שרותים נוספים באתר האינטרנט לפני הטיסה זולים משמעותית מהזמנה בשדה התעופה. אם בחרתם לחכות עם ההזמנה שימו לב שאתם משלימים אותה לפני שאתם יוצאים לשדה.


טיפ 3 - פצלו את הזמנה

בהזמנות גמישות השינוי יהיה בדרך כלל על כל ההזמנה, בלי יכולת לגמישות בתוך ההזמנה. במקרה שאתם חושבים שתצטרכו לעשות שינוי בשביל חלק מהנוסעים, תשקלו לעשות הזמנה נפרדת לכל אחד מהנוסעים ולא לחבר את כולם בהזמנה אחת. טיפ שתקף בכל פעם שמבצעים רכישה - בדקו את האותיות הקטנות. תקראו מהי מדיניות הביטולים או השינויים של הכרטיסים כך שתדעו למה לצפות ולתכנן את המהלכים שלכם בהתאם.


טיפ 4 - תקשרו עם חברת התעופה דרך הווטסאפ

עברו הימים בהם יכולנו להתקשר ולשוחח עם נציג שהסביר את הרזולוציות וענה על שאלות. בחברות רבות רוב התקשורת עם שרות הלקוחות עברה לצאט עם נציג בווטסאפ או בהודעות. מצד אחד זה יכול להיות מתסכל. מצד שני - חוסך זמן ויעיל. לא לכולם מתאימה דרך התקשורת הזו ויש בה המון פגמים ובעיקר תחושה מבאסת שלא רואים אותך ואתה לא באמת חשוב. אם נשים לרגע את האגו בצד, יש הרבה מקרים בהם שיחת צאט יכולה לפתור את הבעיה.

לא לכולם מתאימה דרך ההתקשרות הזו. אם אתם אנשים פחות טכנולוגיים או כאלה שמעדיפים שילוו אתכם בתהליך רצוי לשקול להזמין כרטיסים דרך סוכן נסיעות, שיתווך בינכם לבין חברת התעופה וידע לענות על שאלות.


טיפ 5 - הקדימו את ההזמנה

בשבועות האחרונים יש גל של אופטימיות באוויר שמביא להתעוררות משמעותית בעולם התיירות ולהתייקרות משמעותית של עלות כרטיסי הטיסות. מדינות רבות הורידו הנחיות ופתחו את השערים לתיירים וקצב רכישת הכרטיסים עולה בהתאם. אם לפני זמן קצר יכולנו להזמין כרטיסים בכמה יורו בודדים היום המחירים כבר לא זולים, וצפויים לעלות עוד ככל שנתקרב לעונת הקייץ. אם אתם שוקלים לטייל בתקופת הקייץ או בחגי תשרי אני ממליצה לשקול לרכוש כבר עכשיו כרטיסי טיסה (בהסתייגויות הטיפים למעלה). ההפרשים יכולים להגיע בקלות למאות יורו למשפחה.


לאן הטיסה הבאה שלכם? יש לכם התלבטות או שמצאתם דילים טובים? שתפו אותנו בתגובות.



 

נהניתם לקרוא?

רוצים עדכונים למייל כשיעלה פוסט חדש? זה המקום להרשם.


נעים להכיר

דיוקן 2 - 71.jpg

ברוכים הבאים לבלוג שלי, הבית שלי לטיולים. כאן אני משתפת בידע שלי על עולם הטיולים.

 

אני גלית, מטיילת מקצועית חובבת אומנות ומכורה לקפה. 

אני יועצת טיולים ומתכננת טיולים באירופה למשפחות וזוגות, בונה טיול מותאם אישית לאנשים שאוהבים לטייל, לחוות ולבלות. 

מידע נוסף על טיולים באירופה, מקומות, טיפים והמלצות תמצאו באתר ובבלוג.
 

אם אתם מתכוונים לטייל באירופה לבד, בזוג או עם המשפחה ולא יודעים מאיפה להתחיל הגעתם למקום המתאים. דברו איתי וביחד נבנה תוכנית טיול מותאמת אישית שתתאים לכם ולמה שאתם אוהבים.

פוסטים נוספים בבלוגטיול

bottom of page