top of page
  • תמונת הסופר/תהחופש לטייל

הבלוג ואני - תחילתה של ידידות מופלאה

עודכן: 4 באוק׳ 2022

לרגל יום הבלוג - קבלו הצצה לבלוגים שאני אוהבת במיוחד

פעם מזמן, כשעוד הייתי בעולמות אחרים היום האחרון של אוגוסט היה סיומו של חופש ותחילתו של מסע אל תוך שנת הלימודים החדשה. היום כל יום הוא יום של חופש (תודעתי לפחות) ותחילתו של מסע.

היום האחרון של חודש אוגוסט - 31.8 נבחר להיות יום הבלוג. תאריך זה נבחר בשל הדמיון בין התאריך 3108 למילה Blog. האמת, סיבה מספיק טובה.

המסע שלי בעולמות הבלוגינג הוא מסע של למידה, גילוי והשראה. מכל אחד אני לומדת משהו, מגלה דבר חדש ומתקדמת בעשיה. לרגל יום הבלוגים קבלו בלוגים שאני אוהבת במיוחד.


העולם דרך העדשה - בלוגים של צילום

מצלמה, צילום תמונות
העולם דרך עדשת המצלמה

העולם שלי תמיד היה ממוסגר בפריימים של קומפוזיציות וצבעים. זה התחיל מעולם הציור ועבר בתקופה האחרונה לעולם הצילום. אז קורס אחד ועוד אחד מתקדם, קליק אחרי קליק אני מנסה לפענח את הזוית הנכונה והצבעוניות המנצחת. בעזרת הבלוגים אני לומדת טכניקות ומקבלת השראה, בנוסף לאפיקים נוספים ברשת כמו קבוצות פיסבוק ודפים באינסטגרם. כאן תמצאו רשימה של בלוגים מעולם הצילום מתוך אתר סטודיו גברא.


 

גרסת הבלוגים של היצירה - DIY בכל צורה

בובות סרוגות, מלכת יד
יצירה בכל צורה

אומנות ויצירה תמיד היו חלק ממני. תנו לי צבעים, חומרים וכלים ואני מאושרת. בכל פעם התעסקתי בתחום אחר או בכמה תחומים ביחד - סריגה, השחלה או צביעה, כל תהליך שמתחיל בחומר שעובר פעולה והופך למוצר מרתק אותי. בלוגים העוסקים בעולם היצירה (DIY או בעברית פשוטה - עשה זאת בעצמך) מעוררים בי סקרנות. רשימה של בלוגים בתחום היא התחלה למסע של יצירה.


 

כלכלה זו לא מילה גסה

מטבעות כסף
כלכלה זו לא מילה גסה

הבלוג הסולידית מתעסק בפשטות, כסף, חרות והקשר בניהם ומציע נקודת מבט שונה על המרדף שלנו אחרי הכסף, הצורך שלנו לבזבז ולצרוך באינטנסיביות והחשש שלנו מהשקעות. קריאה מתמשכת בבלוג זה ובמקורות ידע נוספים הזיזה אותי קצת בסקלה שבין הצרכנות לבין המינימליזם. לא הייתי צרכנית אובססיבית ולא הפכתי למינימליסטית אבל המודעות שלי לנושא גדלה משמעותית ואני מעדיפה לרכוש חוויות (ראו ערך - טיולים) ולא חפצים.


 

חושבים טוב עם פסיכולוגיה חיובית

ציור של לב בצבע כחול על קיר
תחשבו חיובי והעולם יחייך אליכם

בבלוג חושבים טוב יהודית כץ עוסקת בפסיכולוגיה חיובית - זרם בפסיכולוגיה שעוסק בשיפור חייו של האדם ותפקודו, איך אנחנו יכולים לחיות טוב יותר. בשיחות עם אנשי אקדמיה ומומחים מהשטח עולות עצות לחיים מאוזנים וטובים יותר. בכל פעם שאני קוראת בבלוג או מאזינה לפודקסט אני לומדת משהו חדש, גם ידע תאורטי וגם משהו על עצמי.


 

נהניתם לקרוא?

רוצים לקבל עדכונים למייל כשיעלה פוסט חדש?


נעים להכיר

דיוקן 2 - 71.jpg

ברוכים הבאים לבלוג שלי, הבית שלי לטיולים. כאן אני משתפת בידע שלי על עולם הטיולים.

 

אני גלית, מטיילת מקצועית חובבת אומנות ומכורה לקפה. 

אני יועצת טיולים ומתכננת טיולים באירופה למשפחות וזוגות, בונה טיול מותאם אישית לאנשים שאוהבים לטייל, לחוות ולבלות. 

מידע נוסף על טיולים באירופה, מקומות, טיפים והמלצות תמצאו באתר ובבלוג.
 

אם אתם מתכוונים לטייל באירופה לבד, בזוג או עם המשפחה ולא יודעים מאיפה להתחיל הגעתם למקום המתאים. דברו איתי וביחד נבנה תוכנית טיול מותאמת אישית שתתאים לכם ולמה שאתם אוהבים.

פוסטים נוספים בבלוגטיול

bottom of page